JuB Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Hei, kjøpte mine første BMW sist uke, har tidligere hatt Golf 2, Corrado-er, Suzuki "jeeper", men BMW har vel neste alltid lagt nærmest hjerte? Uansett her kommer noen bilder og litt info om bilen: M-sport (bakfanger kommer snart) Sportsstoler, delskinn alcantara AC Soltak 4x el.vindu Avblendbartspeil Bilen blir snart også chippet. Planer: Montere en blaupunkt PnP forsterker DICE ipod integrering Fjerne 320d merket bak Vurderer også svarte nyrer og svarte riller på panser Jeg mistenker at bilen er senket mer en orginalt m-tech, tok bare et raskt mål på pappa sin 02' 320D Touring. På han sin var 37cm fra midten av navet foran til kanten på skjermen, på min var det 34,5cm.. Men dette er noe jeg skal forhøre meg om hos forhandleren
EirikL Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Ser ut som en pen bil. Senkingen er jo egentlig perfekt, bilen skal jo tross alt kunne kjøres på norske veier. Det eneste du må gjøre nå, er å legge ut noen bilder av interiøret.
RoaldJ Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 oi, den var pen.. tror sorte nyrer/riller kan bli ganske bra, siden du ikke har annet crom på bilen m-tech skal være senket 2.5cm orginalt etter det jeg vet.. tips, kjøp crommede pærer i blinklysa foran og bak. det blir 100 ganger finere
JuB Posted January 25, 2009 Author Posted January 25, 2009 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Hvor får jeg tak i tak i sort ramme til grill og riller rimeligst? Får jeg tak i crommen pærer på mekonomen f.eks? Et par bilder fra annonsen, skal ta noen egen bilder også.
JuB Posted January 25, 2009 Author Posted January 25, 2009 Liker også disse felgene godt, står på 225/45/17 piggfrie dekk Men fikk med noen standard 17" sommerdekk, så må få tak i nye felger til våren. Tror jeg satser på 19", men type er litt usikker. Liker disse BBS CH felgene, men er litt dyre og mange som har de. Har også litt sansen for felger med litt kant og mange tynne eiker. Forslag til felg?
RoaldJ Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 sorte nyrer og pærer finner du f.eks. her.. http://nettbutikk.gsbildeler.no/ skriv inn skiltnr. ditt på linken der det står "søk via reg.nr." så går du inn på linken "Tilbehør, ekstrautstyr+++" Så videre inn på "Lykter" for å finne pærene og "Ekteriør" for å finne nyrene gs har bra service og priser, syns jeg hvertfall.. men pærene finner du nok også på mekonomen.. kan hende de klarer å skaffe nyrer også..
JuB Posted January 25, 2009 Author Posted January 25, 2009 Blir nok en bestilling fra GS mot våren ja Eventuelt en tur til Koed. Noen som vet hva denne felgen heter?
Simen! Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Fin bil du har fått deg For slenge ut bilder etter vert da, lykke til!
Lars89 Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Nydelig E46. Bytte ut skogen med sølv/carbon-lister så blir den perfekt Felgene er alpina "dynamic" replica
diesel_luring Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 hva anngår senkingen så skal den være 22mm forran og 18mm bak, og da er du jo ikke så langt i fra med dine 25mm forran.
JuB Posted January 26, 2009 Author Posted January 26, 2009 Blir nok sølvlister evenutelt karbon, men leste at disse karbonlistene bare skulle limes/festes over de originale? Angående senking, så er jeg rimelige sikker på at pappa sin også har M-tech understell. Husk at lyset mitt lyser veldig kort fordi om jeg har stilt høyden til max.
JuB Posted January 28, 2009 Author Posted January 28, 2009 Skal gjøre mer nøyaktige målinger angående senkingen, men fikk hvertfall justert lysene opp i går. Men har noen spørsmål angående aircondition, hva de forskjellige knappene er Hva gjør snøstjerna? Hva gjør knappen med A med ring rundt og kun en ring?
JuB Posted January 30, 2009 Author Posted January 30, 2009 Da har jeg bestilt carbon/sorte emblemer til panser, bagasjelokk og ratt Har også betalt depostium på sommerfelger Får disse til mandag.
Recommended Posts