Kristian Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 blir jo ekstra morro med litt sugetrim disse s14 maskinene stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 blir jo ekstra morro med litt sugetrim disse s14 maskinene stå på! Ja har litt ideer rundt lettere trim.. har kjøpt alu svinghjul som skal gi en kvikkere motor til eksempel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 det er jo en kjempeoppgradering igrunn! hjelper mye på responsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 ps. jeg har gromme coiler til deg, dårlig tenning på disse gamle bmw motorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Åja,som erstatning for den originale,eller ombygging til nytt system? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 disse:http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=173796 jeg hadde planlagt å bruke på min s14, men nå er bilen solgt så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Ok,brukes ilag med datasprut de der eller? Kan vel ikke bruke de med det originale systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 hmm, er jeg ikke sikker på faktisk. trudde det gikk ann jeg å bruke sammen med vanlig tenningsanlegg å jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Detta blir bra! Blir spennende å se fremgangen på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Jaja,idag tok jeg skrittet og røska ut m10'en... På vei ut: Litt lenger ute: Helt ute,tappes for blod... Blir litt m10 igjen i motorrommet da,skal bruke oppigjen bunnpanne,motorfester og litt annet småtjafs. Nå starter den virkelige jobben,å bygge om ei 5-trinnskasse jeg har kjøpt,tilpasse mellomaksel,og sikkert MYE mer småtterier som dukker opp etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 lyst å bli kvitt litt m10 ? ellers ser det steika tøft ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 lyst å bli kvitt litt m10 ? ellers ser det steika tøft ut Nei den skal jeg nok beholde,vertfall foreløpig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Kul bil og motor sammensetning Pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Her kom hemmeligheten fram ja Blir jææææævli rått med den nye motoren i den lille bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Du går for 16v ja, hadde samme planene for min E21 når jeg hadde den. Sugetrimm eller går du for overlading? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå