Reset Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hmm, tror det må være det på slike slanger. Er vell ikke lov med stålspunnede slanger, mtp man kan ikke se etter sprekk dannelser etc. har jeg hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Hmmm,det er mulig det...vi får se om det blir et problem neste gang bilen skal på eu-kontroll.. Tror ikke det blir farligere med slike slanger så lenge de er hele... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hmmm,det er mulig det...vi får se om det blir et problem neste gang bilen skal på eu-kontroll.. Tror ikke det blir farligere med slike slanger så lenge de er hele... Er nokk ikke noe farlig med de;) Men når det står en kontrollør å skal se over bilen din, som han feks aldri har sett før. Så vet han jo ikke om slangene er 1mnd eller 10 år Og når han attpå til ikke har mulighet til å sjekke om det har kommet sprekkdannelser, så må dem sikkert skrive ikke godkjent :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Du er nok inne på noe der ja... Har originale slanger liggendes som er nesten nye,så får bytte til de om jeg får mangel på eu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Må vel ikke være ingeniør for å se at de slangene og det som er gjort på bilen ikke er ti år gammelt. Tipper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hmm, tror det må være det på slike slanger. Er vell ikke lov med stålspunnede slanger, mtp man kan ikke se etter sprekk dannelser etc. har jeg hørt... Ja, er nettopp det. Skal vel finnes noen slike slanger med TÜV mener jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Ser en sprekker lettere om slangene har tuv-godkjenning?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Godkjente slanger har en gummi hylse rundt slangen, earls har slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Ok,men det har disse også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Goodridge slanger det der vel? Onkelen min fikk bilen sin godkjent med goodridge stålomspunnede hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Stemmer,goodrigde... Høres bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Må vel ikke være ingeniør for å se at de slangene og det som er gjort på bilen ikke er ti år gammelt. Tipper det går bra Også et godt poeng... Jeg bruker også et verksted jeg jobba på tidligere,satser på det og hjelper på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Hva er det jeg ser!?! Nei nå må jeg henge i selv her for ikke å bli frakjørt til sommeren! Ser veldig bra ut dette. Bra du gjør noe med de bremsene dine Vi møtes vel på våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Hehe,ja satser friskt... og bremsene ja, nå er ALT nytt,hovedbremsesylinder også,funker det ikke nå blir jeg sur...!! Sees nok på Våler ja,gleder meg til sesongen er igang igjen,selv om bilen ikke er helt klar.... Du da,klar?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Da er nok ikke bremsene noe problem lenger Tror bilen din blir virkelig fin med den motoren, har gått med samme drømmen lenge. Hvor fikk du tak i motor egentlig? Blitt stiv pris på disse om dagen. Nei jeg er ikke kommet noe lengere. Ble brått til at jeg kjøpte meg en E46 cupe på impuls...Så da ble det jo div hanling osv til den da. Men har jo alt jeg trenger for å montere snurra liggende så er jo bare å få ut fingern! Skal uansett kjøres med i sommer Årets første tur blir rudskogen på snø om ikke lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå