Jås Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 bilder! Er ikke mye å ta bilder av,men skrudde den litt ned for å prøve...blir lav nok vertfall.. Har fortsatt litt å gå på nedover her. Men comfortkjørehøyde er nok litt høyere en dette,kan heller skru den ned når det skal cruises... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Nå ble den tøff ja! men det blir helt tragisk vinkel på bærearmene fram med så lav e21 desverre.Di tar til og med oppi traversen ved innfjæring. lønner seg og bygge om traversen så man kan heve di indre festene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Ja blir det,står jo rett oppover snart...får finne meg en travers til og prøve å bygge om muligens.. Lurer nesten på om jeg skulle hatt justerbare foringer bak også,innersida av bakdekka er inn på corden mens det er over 3 mm ytterst. Sliter litt dekk ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 har du bærearmspacere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Ble bra det der da Må få sitte på en dag å kjenne på det nye understellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 har du bærearmspacere da? Hva mener du? Er foring med bolt gjennom på traversen og bærekule rett i fjærbein. Om det er slik som på e28 du tenker på går ikke det på e21... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Ble bra det der da Må få sitte på en dag å kjenne på det nye understellet Ja vi kan bytte,jeg sitter på med din og kjenner poweren...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 hm, mener jeg har sett til e21 og jeg.. skal søke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Tok noen nye bilder der bilen er litt nedjustert... Nå er den forøvrig klar til årets nest siste treff,på våler. Hadde noen linselus med på fotoshooten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 herregud så fin bilen din er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Rå pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Nydelig bil. Fikk lyst på selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Ble bra det der da Må få sitte på en dag å kjenne på det nye understellet Ja vi kan bytte,jeg sitter på med din og kjenner poweren...hehe... Hehe ja det hørest greit ut Flotte bilder btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 WIN!! Nydelig bil det her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Strøken og veldig tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå