Jås Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Flott arbeidsplass! Mer info? Ja skal trivest her.. Er en 320d med m-pakke, Harman Kardon stereo, Stor navi,takluke og litt annet småpjask.. Estoril blau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Tøft bilde BMWM!!!.....:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Takk, bare å komme nedom å hente det om du vil ha det på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Idag gikk e21´en rett igjennom eu med 0 feil.. Rett nok uten "baneunderstellet" da, men det er fort gjort å skifte til neste banetreff.. Skal også modifisere litt på fjærbein foran, kommer noen bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Var på treff i Kristiansund i helga. Var dårlig med oppmøte, men vi som var der kosa oss. Hadde kjeglekjøring som gikk skikkelig ræva for min del da jeg mista helt fokus og syntes det var gøyere å sladde litt... Bilen så ikke ut når jeg kom hjem, så en skikkelig vask var på sin plass: Var uheldig å mista ene sentermutteren på vei hjem..: Tenker jeg kommer til å kjøpe nye av den lave sorten i helaluminium. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Rå E21 sagt det før og sier det igjen!. Funker diffen som du kjøpte av meg for en stund siden eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 var gøy å se bilen sladde litt, kosa meg skikkelig da surt med sentermutteren, ikke satt til hardt nok ? tørr ikke dra til noe på mine, org plast gjenger. aldri vært løse eller noe. Nye med halv høyde er jo fint i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Rå E21 sagt det før og sier det igjen!. Funker diffen som du kjøpte av meg for en stund siden eller? Hei,ja diffen funker enda den.. vurderer å åpne den til vinteren for å sjekke tilstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 var gøy å se bilen sladde litt, kosa meg skikkelig da surt med sentermutteren, ikke satt til hardt nok ? tørr ikke dra til noe på mine, org plast gjenger. aldri vært løse eller noe. Nye med halv høyde er jo fint i hvertfall Hehe,kosa meg jeg og,men glad ikke flere så på da sladding ikke er noe jeg har gjort så mye... det viste nok ganske godt igjen! Nei tør ikke ta i så mye pga plastgjengene,men gjør ikke så mye at den er vekk,da må jeg handle nye. Er ikke så gal pris på ebay ser jeg,spørs passform/kvalitet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Gøy å se slike biler bli frisket opp så bra som denne! Skikkelig grombil dette. Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Gøy å se slike biler bli frisket opp så bra som denne! Skikkelig grombil dette.Mvh Kristian. Takker.. Nå står den pakket og klar for tur til våler imorgen! .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Praktisk med små hjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Praktisk med små hjul.. Hehe,veldig praktisk...har alle 4 baki der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Noen som vet om det ekstra instrumenthuset til alpina er å skaffe lenger?? Skulle fått noen målere opp i lettere lesehøyde. Tenker på dette: http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... 0819243417 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Du må nok gå via Ebay ja... (Og ja, jeg har et heeelt nytt ett med instrumentene liggende som skal i min E21... Not for sale, sorry..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå