ealoken Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Bilsteins bak E21 B6 24-006125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Bilsteins bak E21 B6 24-006125 Takker.. Vet du hvordan jeg enklest ser om jeg har sport eller sprint foran? Har begge deler oppned dempere? Og kanskje du vet om de er svake ved lang tids kompresjon, bilen er såpass senka at de jobber kanskje litt lavere en tiltenkt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Det beste er om du kan se på nr som står på demperen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Bare nysgjerrig, du har sjekka at de bak ikke er sprengt ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Bare nysgjerrig, du har sjekka at de bak ikke er sprengt ja? Nei har ikke kjørt de på noen tester nå i det siste. Burde kanskje gjort det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Har forska litt nå, og ser ut som hd er mykere en originalt tilogmed? Kan det stemme? Såvidt jeg ser skal jeg ha noen med delenummer B46-0617. Delenummeret du skriver ealoken får jeg til å bli HD-dempere? Har søkt litt rundt, blant annet på turner motorsport: http://www.turnermotorsport.com/BMW-E21 ... hocks.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Noen som klarer å finne el-delen på tenningslåsen til meg på en delefilm? For eksempel på gs... Klarer ikke finne den på noen tegninger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=32&fg=30 nr 2 der du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=1711&mospid=47166&btnr=32_0504&hg=32&fg=30nr 2 der du mener? Stemmer!! Hmm,har kun kikka på gs sine sider jeg,og klarte ikke finne den der...men nå har jeg jo delenummeret så da bør det være mulig.. Takker!!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=1711&mospid=47166&btnr=32_0504&hg=32&fg=30nr 2 der du mener? Stemmer!! Hmm,har kun kikka på gs sine sider jeg,og klarte ikke finne den der...men nå har jeg jo delenummeret så da bør det være mulig.. Takker!!.. Trykk deg inn på ETK også inn på ehm.. ratt eller styring eller hva som står der.. hvertfall bilde av et ratt.. ligger litt nedpå sia der.. 02 61311358932 Ledning tenningslås E-21 org 1,051.37 0 0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Se der ja...kikka på feil plass jeg, har ikke gått inn på etk-delen. Men virker jo helt logisk at den delen ligger under styring NÅ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Har et uoriginalt ratt i bilen, men fikk kjøpt et bra originalratt av embret... Hva gjør jeg får å få det strøkent i skinnet igjen? Det er helt men har mistet litt fargen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 jeg kjøpte hvertfall en oginal bmw skinn pleie på GS. den brukte jeg på setene min og de ble gode som gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 jeg kjøpte hvertfall en oginal bmw skinn pleie på GS. den brukte jeg på setene min og de ble gode som gull. Hmm,frisker den oppigjen fargen også? Har original skinnpleie liggende, må teste den da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 jeg kjøpte hvertfall en oginal bmw skinn pleie på GS. den brukte jeg på setene min og de ble gode som gull. Hmm,frisker den oppigjen fargen også? Har original skinnpleie liggende, må teste den da.. Denne skal du bruke, denne får du som std sort, altså kan det brukes direkte på BMW sine sorte stoler etc http://www.swissvax.no/produkter/skinn- ... ler-150-ml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå