Jås Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Alpinaspoiler og doble lykter. Du skulle hatt dobbel blås ut bak også (for det har du vel ikke?)Alle som er gamle nok til å huske E21 323i på veien vet at den "skikkelige E21'en" har dobble lykter og dobbel blås ut bak... Om du teller det som ligger på gulvet vil du se at jeg har et av to oppfylt..
Pedi Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Alpinaspoiler og doble lykter. Du skulle hatt dobbel blås ut bak også (for det har du vel ikke?)Alle som er gamle nok til å huske E21 323i på veien vet at den "skikkelige E21'en" har dobble lykter og dobbel blås ut bak... Om du teller det som ligger på gulvet vil du se at jeg har et av to oppfylt.. Herregud, jeg såg jo nettopp på det bildet... Djiizez, har litt for mye tankene mine hos BT i dag, sorry...
Jås Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Hehe,du er absolutt unnskyldt, misunner deg IKKE ventinga di idag!
Pal Ostgard Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Skal du lage eksosen din i 2tom? Hvor har du handlet rustfrie potter? Tenkte jeg skulle snekre eksos selv etterhvert ser`u
Jås Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Skal du lage eksosen din i 2tom? Hvor har du handlet rustfrie potter? Tenkte jeg skulle snekre eksos selv etterhver ser`u Stemmer,2*2". Handla potter på ebay,de har litt grovere rør,men bruker bare overgang. Kjøpte magnaflow potter,fant vel bare delenr til rett potte på magnaflow.com, og søkte deretter opp på ebay. Etter tips fra Simon arvesen inn på her skal jeg lage den i alpina-style, med ett rør på hver side av diff. Tror det blir enklere.
Pal Ostgard Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Skal du lage eksosen din i 2tom? Hvor har du handlet rustfrie potter? Tenkte jeg skulle snekre eksos selv etterhver ser`u Stemmer,2*2". Handla potter på ebay,de har litt grovere rør,men bruker bare overgang. Kjøpte magnaflow potter,fant vel bare delenr til rett potte på magnaflow.com, og søkte deretter opp på ebay. Etter tips fra Simon arvesen inn på her skal jeg lage den i alpina-style, med ett rør på hver side av diff. Tror det blir enklere. Lars Nord snakket også om det med Alpina eksosen når han var innom meg. Blir vel ikke så mange bøyer da.
Jås Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Nei kikka kjapt på det nå nettopp, og det virker mye greiere ,pluss at det da er plass til alpina-cover på diffen.. Håper å få gjort mer med eksosen iløpet av uka,fremste delen er klar og fikk siste benda til bakerste delene idag.
Pal Ostgard Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Nei kikka kjapt på det nå nettopp, og det virker mye greiere ,pluss at det da er plass til alpina-cover på diffen..Håper å få gjort mer med eksosen iløpet av uka,fremste delen er klar og fikk siste benda til bakerste delene idag. Så bra!,da har jeg jo oppskriften når du er ferdig
Jås Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Høh,oppskrift og oppskrift...dette blir så hjemmesnekkra det kan få blitt... men kan muligens komme med noen tips...om jeg får det til selv uten at det skvaldrer borti noe sted..
Pal Ostgard Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Høh,oppskrift og oppskrift...dette blir så hjemmesnekkra det kan få blitt... men kan muligens komme med noen tips...om jeg får det til selv uten at det skvaldrer borti noe sted.. Er det noen som har bilder av sån Alpina eksos mon tro??
Jås Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... pina/page9
Pal Ostgard Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Se der ja..Blir ganske trangt over bakstillingen ser jeg, så må nok ha ganske stive fester.
haybimmsen Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Nydelig bil! Nydelig arbeide, å ikke minst, kjekk garasje du lager deg!!
Lars-Nord Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Det er veldig trangt over aksel på høyre side og det er litt trangt intim mellomakslen. Veldig trangt. Jeg skal måle rørene på 323' n og se hvor tykke de er. Mener de er 53 mm. Samme som på 535 e28 i allefall. Noe mer får du ikke plass til på en e21.
Lars-Nord Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Det er veldig trangt over aksel på høyre side og det er litt trangt intim mellomakslen. Veldig trangt. Jeg skal måle rørene på 323' n og se hvor tykke de er. Mener de er 53 mm. Samme som på 535 e28 i allefall. Noe mer får du ikke plass til på en e21.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå