Jås Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Se der ja..Blir ganske trangt over bakstillingen ser jeg, så må nok ha ganske stive fester. Ja det er veldig trangt! Har du forslag til stivere fester som kan brukes? Nydelig bil! Nydelig arbeide, å ikke minst, kjekk garasje du lager deg!! Takk.. Det er veldig trangt over aksel på høyre side og det er litt trangt intim mellomakslen. Veldig trangt. Jeg skal måle rørene på 323' n og se hvor tykke de er. Mener de er 53 mm. Samme som på 535 e28 i allefall.Noe mer får du ikke plass til på en e21. Ja her var ikke mer plass en hva som trengtes...jeg har bygd i 2", og over traversen på høyre side var det TRANGT!!! Tror den går klar alle steder nå, men regner med jeg må finjustere litt etterhvert. Ferdige deler, minus 2 mellomrør : Er INGEN eksosmester, det skal være helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Se der ja..Blir ganske trangt over bakstillingen ser jeg, så må nok ha ganske stive fester. Ja det er veldig trangt! Har du forslag til stivere fester som kan brukes? Kan bruke sånne små gummifester med en pinnebolt på hver side som ser ut som små motorfester hvis du skjønner hva jeg mener.,får det på de fleste bilrekvisita butikker, mekonomen f.eks. De tar lite plass og er kjekke på steder hvor du ikke vil ha for mye bevegelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Ja slike vil holde det greit på plass sikkert. Men ser for meg litt trøbbel med å feste de i karosseriet,har ikke lyst å sette de rett gjennom dørken. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt varmeskjermende folie eller lignende? Må lime noe på bensintankene da eksosen er litt nær,og det originale ikke fikk plass..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Har tatt ned bilen og prøvemontert fronten. Synes den passer fint. (Feil farge på den fortsatt) Når det gjelder eksosen er den et lite hel... Da det er sinnsykt trangt på høyre side. Så må under og jobbe mer med den. Synes lyden ble grei da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Den fronten sitter som ett skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Ja slike vil holde det greit på plass sikkert. Men ser for meg litt trøbbel med å feste de i karosseriet,har ikke lyst å sette de rett gjennom dørken.Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt varmeskjermende folie eller lignende? Må lime noe på bensintankene da eksosen er litt nær,og det originale ikke fikk plass..... Måtte eventuelt sveiset på noen fester på karosseriet,men er jo kjedelig å begynne med det på en ferdigstilt bil. Sån eksosbandasje så jeg de hadde i den nye Biltemakatalogen faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Fronten ble helt rett! Gleder meg til å få på alpina fronten på e28'n når jeg ser sånnt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Ja må få lakka fronten og montere den permanent.. Eksosbandasje har jeg fått tak i,og fikk et tips om folie som kan limest på tanken og deler rundt. Så mangler jeg bare å trylle frem litt plass........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon-82 Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Blei veldig tøff fronten din ja, mangla berre 4 lykte i fronten no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Blei veldig tøff fronten din ja, mangla berre 4 lykte i fronten no Ja spørst om det kommer noen flere lykter... Kan endelig si meg fornøyd med eksosen, etter utallige timer i garasjen med forsøk etter forsøk... Tok en testtur nå nettopp, og den tar ikke borti noen plass... Lyden ble bra også synes jeg selv vertfall,dybere og mer brunling en tidligere, med en snerr på turtall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Jeg har kritisert deg før for ikke å ha doble lykter, MEN nå med den nye flott Alpina-spoileren må jeg si at det ble så ufattelig mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Hvor kjøper du rørdeler ? Kan vi få se et bilde med orange blinkers og alpina front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Ja spoileren var en høydare.. Nye oransje blinklys ligger klar... Handler rørdeler på bilextra. Var ut og kikka nærmere etter nå, og alt ligger så thight under bilen det går. Midtpotta stikker litt ned, men det er kun 1 cm klaring over på sidene,så må bare bli slik... Edit: hadde en link til en videosnutt,men den ser ikke ut til å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Vel,har lyst på ny look i år, så har kikka litt på noen deler jeg hadde liggende. Spoileren var bare en ting,og når den satt såpass bra så fikk jeg lyst å prøve andre lykter..... Så har pussa og mala litt på rammene, og forberedt bilen. Måtte flytte oljekjøleren da den var i veien for innerlyktene,så ble litt mer arbeid en planlagt... Så når alt har tørka blir det å prøvemontere og se om jeg liker det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Nå er du på rett spor ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå