Jås Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Og vi liker det vi ser Jeg også,mer og mer for hver gang jeg er i garasjen... Den får seg en liten polering nå,såpass den kan skinne litt på treff. Gleder seg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Det har gått meg hus forbi at du har s14 i denne, kan du si noe om hva slags travers/ motorfester/gear og mellomaksel du bruker? Forøvrig synes jeg du har en svintøff E21:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Så ut til at den var passe sprek også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Det har gått meg hus forbi at du har s14 i denne, kan du si noe om hva slags travers/ motorfester/gear og mellomaksel du bruker? Forøvrig synes jeg du har en svintøff E21:-) Har e21 m10 travers og motorfester, getrag 262 girkasse ( den som sitter på s14 og diverse andre), og custom mellomaksling. Den er med andre ord kappa og sveist av to akslinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Bruker du m10 motorlabber? Samme travers som jeg har med andre ord men jeg fant ut at mine labber fra 315motorn ikke er i nærheten av å passe på m42 motorn min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Bruker du m10 motorlabber? Samme travers som jeg har med andre ord men jeg fant ut at mine labber fra 315motorn ikke er i nærheten av å passe på m42 motorn min.. Stemmer. S14 og m10 er jo ganske like utvendig. Var vertfall bolton her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 You lucky fuck:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 S14 er vell i hovedsak bygd på m10?, eller er det m42 som er bygd på s14?, eller er jeg helt på jordet nå??.. For en nydelig bil hvertfall!! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 S14 er vell i hovedsak bygd på m10?, eller er det m42 som er bygd på s14?, eller er jeg helt på jordet nå??.. For en nydelig bil hvertfall!! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Meg bekjent er s14 bygd på m10, var vertfall det jeg gikk utifra når jeg bygde om. Mye passa vertfall overens. Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Driver med siste innspurt før sesongstart,som innebærer polering blant annet. Har blitt bitt av basillen og har handla endel produkt for å komplementere det jeg alt hadde...blir fort dyrt gitt. Håper jeg ikke lager lakken verre nå da.. Fikk i tillegg disse i posten idag: Handla fra parts & retards, og må skryte av servicen der. Håkon svarer lynkjapt på mail,og de sender kjapt! Thumbs up!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Det er direkte sexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Det er direkte sexy Ja blir bra med lave sentermuttere... Nå er jeg i full gang med å lage masse holos i lakken min,så jeg har mer å fikse opp før 1.mai......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Fikk en pakke til i posten idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Et til 6-serie og et til e21, eller skal du kjøre fluktbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Ja alle må få!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå