Jås Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Skjønner, lurt det, da kan den kalles "flerebruksbil" Stemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Er på utkikk etter kalipere bak til e28/e24, noen som har? viewtopic.php?f=13&t=261714 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Om du skulle trenge foran har jeg liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Om du skulle trenge foran har jeg liggende De passer ikke til miniprosjektet mitt om jeg har studert etk og nettet riktig.. men skrik ut om du kommer over til bak. Passer fra e23 også tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Har lenge tenkt på bremseoppgradering,og tok endelig tak i det nå. Etter endel surfing på nett,kom jeg opp med et oppsett som gir litt større bremser og skal fungere greit. Har handla alt av deler, men venter på noen småting i posten enda. Skulle egentlig på autoslalom idag, men det regna så fælt jeg ikke orka. Begynte istedenfor med litt demontering, og er glad jeg ikke tok turen til Ålesund: Skivene var utrolig nok like fine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 få høre da, hvilke planer har du anngående bremser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 få høre da, hvilke planer har du anngående bremser ? Er bare noe hjemmemekka "big brake" greier...satser på 282mm foran og 272mm bak, ventilerte hele veien rundt og litt større klosser. Kommer vel en mer utfyllende post når alt er på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Dette blir interessant å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Dette blir interessant å følge med på Fikk noen custom ringer idag og fikk prøvemontert,ser veldig bra ut.. de ringene er forøvring en av to ting som er custom,resten er bolton.( om jeg har regna rett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Dette blir interessant å følge med på Fikk noen custom ringer idag og fikk prøvemontert,ser veldig bra ut.. de ringene er forøvring en av to ting som er custom,resten er bolton.( om jeg har regna rett) Blir bra ditte. må sei ifrå når du he montert so en fe kåme å sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Utrolig flott E21 kan ikke skjønne at jeg ikke har sette denne før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgunnberg Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Har starta på montering av bakstillinga..:[ Bilde ] [ Bilde ] Har og bestillt litt deler, komplette bremser bak,og senkesett. Ble ikke spax sitt da de ikke hadde tuv-godkjente fjærer. Fant et annet som skal senke 40-50 foran og 35 bak. Om dette ikke er nok så får jeg bare kjøpe nye fjærer,prisen var såpass grei at det får gå.. Ellers har jeg halveis avtale om lakkering om etpar uker,men det forutsetter at jeg står på litt....hehe... hvor du handler deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Dette blir interessant å følge med på Fikk noen custom ringer idag og fikk prøvemontert,ser veldig bra ut.. de ringene er forøvring en av to ting som er custom,resten er bolton.( om jeg har regna rett) Blir bra ditte. må sei ifrå når du he montert so en fe kåme å sjå Ja har trua.. Fikk montert resten igår,og fikk ut all lufta idag, så hadde en prøvetur...kjennes bra ut.. Får skikkelige klosser over helga,så da er bremsene komplette.. Utrolig flott E21 kan ikke skjønne at jeg ikke har sette denne før! Takk for det.. hvor du handler deler? Hei..handler deler litt overalt egentlig, de du sikter til her er byttet ut for lengst da de ikke fungerte. Men om du skal ha greit oppsett understellsmessig så ville jeg gått for H&R fjører og bilstein-dempere. Bsbildeler selger fjører vertfall og gs/koed selger bilstein. Om du surfer på nett finner du sikkert flere. Jeg hart handla litt fra turner motorsport for eksempel. Skal du ha veldig lav bil må du lage noe selv,eller kjøpe luftfjæring slik som den røde e21´en til Merali her inne har. Nå handler jeg stort sett alt fra gs da jeg har grei pris der, og de har raskest leveringstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Fikk som sagt prøvekjørt litt idag,og det kjennes bra ut.. Har ikke bytta hovedsylinder, men pedalen er omtrent som før,så tror ikke jeg bryr meg. Endte opp med 282 mm skiver foran og 280 mm skiver bak. Satser på disse tåler litt mer før det går varmt! Opplevde at pedalen ble hard etter noen runder på rudskogen for eksempel, det er vel ikke det som vanligvis skjer når bremsene blir varme? Dette var med skikkelige klosser. Med originale klosser ble pedalen litt fjærende når bremsene ble varme.... Kan BKF være følsom for varme,slik at den slutter å virke etter litt? Jeg venter bare litt så funket bremsene fint igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Kjøpte meg foresten en bil til idag,usikker på om jeg skal fikse den eller ikke...myyyyye arbeid isåfall.. Noen som ser hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå