nimitz Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Har akkurat kjøpt 520, men automaten hopper plutselig ut.Noen som vet hva det kan være? Kan det våre for lite olje på girkassa? Hvist du nettopp har kjøpt bilen så har du vel garanti på den. Ta dette opp med selger. Om du har kjøpt privat så gjelder kjøpsloven. Hvist du da ikke har kjøpt bilen vel viten om "feilene"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 hadde den inne i dag, og de trudde det var pga en abs-sensor som var gåen. I tillegg sa de at jeg måtte bytte olje og filter på den, så dette blir gjort neste onsdag, så takk for svar alle sammen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 da har jeg fått byttet olje og filter på kassa. I oljen hadde de funnet deler av det de trudde var en ødelagt låsering, så fikk tilbud på, og det var "bare" 46000, og det var med 15% rabatt.. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HerrFlick Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 ?? Hvordan kan dette være mulig? Dette er jo prisen for ei ny kasse! Men ingen tvil om at beemer er det dyreste man kan ha når det først skjer noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Bytt til mercedes, så vil du opplev bmw som en rimelig bil og holde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HerrFlick Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Bytt til mercedes, så vil du opplev bmw som en rimelig bil og holde. Fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 da har jeg fått byttet olje og filter på kassa.I oljen hadde de funnet deler av det de trudde var en ødelagt låsering, så fikk tilbud på, og det var "bare" 46000, og det var med 15% rabatt.. Jaja.. du har vell ikke tenkt å slå til på de tilbudet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 ikke faen om jeg gjør det! det var helt splitter ny kasse ferdi satt inn. er det ikke ganske mye jobb å bytte kasse da?? jeg er ganske grønn når det gjelder bil, så får ikke gjort det selv. men skulle vel tru at det går ann å få gjort det billigere ett annet sted som får tak i brukt kasse til meg?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå