///FredriK.S Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Flere bilder? Kan være interessert. -Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Bilen er ikke solgt. er ikke så veldig mye mere å ta bilde av egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 4000 i bud fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Budet er notert og er nå det som leder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Noen fler som vil komme med noe bud her ell? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 må desverre trekke budet mitt da jeg fikk vite i går at jeg kommer tilog bli arbeidsledig fremover :\ helv**** finanskrise :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Da er det wicky124 med sitt bud på 3500 kr som er den som leder nå da..... Den første som kommer med 5000 kr i hånda kan få bilen nå på minutte gjerne. ellers går bud runden videre en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 må desverre trekke budet mitt da jeg fikk vite i går at jeg kommer tilog bli arbeidsledig fremover :\ helv**** finanskrise :\ Du er ikke alene om det as...jobber ut februar og thats it...da blir det dagpenger:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Da er det wicky124 med sitt bud på 3500 kr som er den som leder nå da..... Den første som kommer med 5000 kr i hånda kan få bilen nå på minutte gjerne. ellers går bud runden videre en stund til anbefaler ingen å gi høyere bud...jeg er pakistaner...jeg kan kaste kebab på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hehehe ja det var jo noe å true med også gitt. Bare å komme med bud folks ps: han spiller bare farlig,var så snill som et lam i telefon. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 må desverre trekke budet mitt da jeg fikk vite i går at jeg kommer tilog bli arbeidsledig fremover :\ helv**** finanskrise :\ Du er ikke alene om det as...jobber ut februar og thats it...da blir det dagpenger:p jobber ut januar jeg altså torsdag og fredag denne uka :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 får du slutt pakke da? Må dessverre trekke budet mitt her, må finne meg en mer økonomisk bil å pendle med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Flott. det passet ypperlig. hehe Noen som vil komme med bud da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 kan jeg komme og se på bilen i helga da? så kan jeg prøve og skaffe litt penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Du kan få hente bilen i mjøndalen, rett på øversiden av drammen. På søndags morgen/formiddag. Eller så må det bli på Gjøvik etter kl 20 i morgen. for jobber i morgen ettermiddag og lørdag. Men er vel lettere for deg som bor i Oslo å komme å se på den i Mjøndalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg