Mads_B Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Da har jeg fått handlet ny bil, ble en sen '91 model denne gang. Bilen har noen små skjønnhetsfeil som skal utbedres når pengeboken tillater det. Noen bilder: - Det kommer bilder av interiør osv. Tips, ris, ros mottas med takk kommer mer info etterhvert.
axor Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 herlig gratulerer med ny bil , har du noen videre planer utenom disse småfeilen ? og hva er disse småfeilene ? mye rust? hvor langt er den gått?
Mads_B Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Er noe rust ja, fant et rusthull på den ene kanalen, denne må nok byttes. Men fikk slått av noen lapper på grunn av dette så det er ikke noe problem. ellers er det noen småroser som jeg må få gjort noe med, men må nok innrømme at det tar litt tid før jeg begynner med det. Bilen rundet 222 222 på lørdag faktisk, var et lite jubileum i bilen da Tror også demperne bak må byttes, virker som de er litt "segne" hvis du forstår hva jeg mener
NeonMuffler Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 kul bil, grattis, bare synd det er automat da hehe. få opp noen interiør bilder a!
Lars89 Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Hadde gjort seg med sota lykter og noen feite kantfelger
Mads_B Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Takk takk Synes faktisk det var litt morsomt med automat. Hadde en '90 model 535i med manuel kasse tidligere men ble liksom litt lei av å røre i bensinen :S Men du skal ikke se bort ifra at jeg en dag lengter tilbake til manuel ja. Flere bilder kommer. I morgen kanskje?
Mads_B Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Hadde gjort seg med sota lykter og noen feite kantfelger Har kantfelger liggende, men de venter på bedre vær Felgene er rondel 58 17 tomms. Tror det er 10 tomms breie bak å 9 framme, men dette kan jeg ikke si sikkert
NeonMuffler Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 man skal jo røre rundt i grøten når man har slik motor:) synes jeg hvertfall, har hatt 2stykk 535'er, og begge var manuelle
Mads_B Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Joda ser den, men ville prøve noe nytt Er så langt ihvertfall fornøyd
Mads_B Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Tok noen interiør bilder her om dagen. For øvrig har jeg nå bestemt meg for gå til innkjøp av nye dempere + fjører. Så for meg senk på ca. 50/35, men jeg er ikke sikker på hva jeg skal velge. noen som har noen tips? Vil helst holde meg under 10k.
ingard Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Denne ser spennende ut! Blir nok supert med store hjul og lite her og litt der Hvis du vil ha 50/35 så anbefaler jeg faktisk supersport. Nå kan jeg ikke garantere for levetida, men med dempere og fjører er det faktisk behagelig, fast og sportslig. Men du får en bil som heller noe fremover da.. Masse mer senk framme enn bak..
Mads_B Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Denne ser spennende ut! Blir nok supert med store hjul og lite her og litt der Hvis du vil ha 50/35 så anbefaler jeg faktisk supersport. Nå kan jeg ikke garantere for levetida, men med dempere og fjører er det faktisk behagelig, fast og sportslig. Men du får en bil som heller noe fremover da.. Masse mer senk framme enn bak.. Takk for tipset, har ikke helt bestemt meg enda på hvor mye senk det blir bak. Men satser på rundt 35 eller 45.
sonic Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Vurderer selv 60/40 på min Ser ut som en pen E34 du har fått deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå