Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jeg har et STORT problem med fukt å drit i min e30. Teppet er vått over nesten hele gulvet untatt passasjerside forran. Baksete er også vått. Det er også vått i hele bagasjerommet, har funnet ut at baklyktene ikke var helt tette så har fikset det, men har ikke funnet problemet med teppet inne i bilen. Jeg har takluke å dreneringen funker fint. Har prøvd med kupevarmer å når jeg har fått tørket bilen ut litt så er jævlelskapet vått igjen etter første turen i fuktig vær. Så da lurer jeg på hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Har forresten kikka under teppet å tetta noen propper som har sprukket/rusta av. Det hjalp heller ikke..

MVH Christian

Skrevet

sjekka lister osv rundt rutene dine? hadde problemer med en e21 en gang. kom inn vann inn i bånn i pakninga til frontruta. å da renner jo det i framkant av dash å ned på gulvet.

Skrevet

ville ikke tro det da. men kunne jo vært varmeregisteret ditt, men da hadde du jo merka det på bilen. for da hadde jo motor mista en god del vann. hadde igrunn lukta frostvæske også. evt no dårlige dørlister?? må nesten bare prøve å kjøre inn i en vaskehall eller noe å spyle fint over å se om det går an å lokalisere problemet. er ikke noe særlig for elektriske i bilen med masse vann akkurat.

Skrevet

Hadde samme problemet med en E30 jeg hadde. Plutselig en deg var dørken søkkvåt. Skjønte ingen ting. Fant ut etter hvert at det var rusthull under gummilista rundt bakruta. Var nesten umulig og oppdage.

Skrevet

Dørplasten er vel et problem på disse og..:)

Spyl på siderutene og se om det renner ut noe i underkant av dørtrekka...

Skrevet

er nok ett/noen rusthull som ikke har blitt oppdaget, sjekk nøye rundt oppe i alle hjulbuer. Hadde samme problemet, rev ut teppet p.g.a. at jeg skulle overhale hele karosseriet. Fant tre rusthull der jeg aldri hadde funnet dem om jeg ikke hadde tat vekk teppet.

Men sjekk som sagt hjulbuene, kan jo hende du har gått glipp av noen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...