KingB Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 ..ja fy sø'ern Rune du er skikkelig tøff altså...
KingB Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 ...men seriøst: Tror du at det er fordi du bygget om til 75% sperre at du ligger enda breiere og røyklegger mer enn tidligere...? Ble den merkbart lettere å drifte med etter dette...?
Lars89 Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Heftig kjøring i helga! You made my day!
Rune B. Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 For pokker gutter! Dere må ikke komme med så mange rosende ord. Jeg blir enda røere i toppen enn jeg pleier å være Alvorlig talt er det utrolig moro at dere liker kjøringa jeg og bilen driver med en gang iblandt. Det er fryktelig moro å høre Den var nok lettere å kjøre i skrens med sveisa sperre enn den er nå med 75% sperre. Men jeg har jo fått prøvd bilen litt mer i år, og jeg tror nok det kun er der det ligger egentlig. Pluss at jeg hører fra flere hold at en e28 er veldig lettkjørt. Jeg veit ikke hvordan andre biler er å kjøre, siden jeg kun har kjørt e28 på bane. Med unntak av min e36 325i for mange mange år siden. Ja når jeg tenker etter lærte jeg noe av Trond S. i år. Eller det vil si, jeg fikk tipset for mange år siden men har ikke tørt å prøve det før i år. Og det er så enkelt som å lære seg å slippe rattet i enkelte situasjoner. Altså bruke selvopprettingen aktivt. Men dette veit du vel Bjørnar. Det var det eneste jeg kom på som har hatt noe å si bortsett fra mer kjøretid.
E28 TURBO Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Det funker å slippe rattet... Men blir så rædd!!!!
Morty999 Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 redd? haha e28 er råeste vogna jeg har sladdet med hvertfall
KingB Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Det å slippe rattet skaper mye mer flyt i kjøringen og gjør det lettere å aktivt bruke kontraen. Alfa og omega innen drifting!! JEG gjør jo seff det! Visste ikke at du kjørte med sveisa sperre tidligere jeg... Har fundert mye på å schimse opp min egen diff. Den er jo original 25%. Tenkte at det kunne bli enda mer effektivt med rundt en 50%-75% sperre... Men da har du altså ingen erfaring med mindre enn 75% sperre på vogna di da...?
E28 TURBO Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Hei igjen Rune. Hvis du sjekker en gang til ser du at det var jeg som la ut bilder av deg i denne tråden. Har noen flere ,men la ut de beste
Just-turbodiesel Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 hvorfor monterer du ikke turbo? grom bil forresten..
Morty999 Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 akkuratt det skjønner jeg hvorfor, å sladde er MYE deiligere uten turbo og bare ha respons. savner selv den gode tiden da min m535i var på rudskogen uten turbo
Trond.S Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Artig at bilen fungerer som et skudd om dagen. 3 dager med banekjøring uten et eneste feilslag. Synd det var sanering på banen de siste rundene på søndag, men det så ut til å gå fort da Litt småfiks i vinter så er den klar for mer og bedre rundetider og mer sladding. Hilsen Trond
Derrick-sedan Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Kult at bilen funker så bra om dagen , virkelig fortjent etter all frustrasjon og småproblemer. Ser ut til at det begynner å bli bra rundetider også! Hadde jo ikke sjanse til å henge på med "kanna" he,he Den understyringa du syter om er bare bullshit, det vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå