Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

...men seriøst:

Tror du at det er fordi du bygget om til 75% sperre at du ligger enda breiere og røyklegger mer enn tidligere...?

Ble den merkbart lettere å drifte med etter dette...?

Skrevet

For pokker gutter! Dere må ikke komme med så mange rosende ord. Jeg blir enda røere i toppen enn jeg pleier å være :oops:

Alvorlig talt er det utrolig moro at dere liker kjøringa jeg og bilen driver med en gang iblandt. Det er fryktelig moro å høre :wink:

Den var nok lettere å kjøre i skrens med sveisa sperre enn den er nå med 75% sperre. Men jeg har jo fått prøvd bilen litt mer i år, og jeg tror nok det kun er der det ligger egentlig. Pluss at jeg hører fra flere hold at en e28 er veldig lettkjørt. Jeg veit ikke hvordan andre biler er å kjøre, siden jeg kun har kjørt e28 på bane. Med unntak av min e36 325i for mange mange år siden.

Ja når jeg tenker etter lærte jeg noe av Trond S. i år. Eller det vil si, jeg fikk tipset for mange år siden men har ikke tørt å prøve det før i år. Og det er så enkelt som å lære seg å slippe rattet i enkelte situasjoner. Altså bruke selvopprettingen aktivt. Men dette veit du vel Bjørnar. Det var det eneste jeg kom på som har hatt noe å si bortsett fra mer kjøretid.

Skrevet

Det å slippe rattet skaper mye mer flyt i kjøringen og gjør det lettere å aktivt bruke kontraen. Alfa og omega innen drifting!!

JEG gjør jo seff det! :lol::lol:

Visste ikke at du kjørte med sveisa sperre tidligere jeg...

Har fundert mye på å schimse opp min egen diff. Den er jo original 25%. Tenkte at det kunne bli enda mer effektivt med rundt en 50%-75% sperre...

Men da har du altså ingen erfaring med mindre enn 75% sperre på vogna di da...?

Skrevet

akkuratt det skjønner jeg hvorfor, å sladde er MYE deiligere uten turbo og bare ha respons. savner selv den gode tiden da min m535i var på rudskogen uten turbo :D

Skrevet

Artig at bilen fungerer som et skudd om dagen. 3 dager med banekjøring uten et eneste feilslag. Synd det var sanering på banen de siste rundene på søndag, men det så ut til å gå fort da :) Litt småfiks i vinter så er den klar for mer og bedre rundetider og mer sladding.

Hilsen Trond

Skrevet

Kult at bilen funker så bra om dagen , virkelig fortjent etter all frustrasjon og småproblemer. Ser ut til at det begynner å bli bra rundetider også!

Hadde jo ikke sjanse til å henge på med "kanna" he,he

Den understyringa du syter om er bare bullshit, det vet du :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...