Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

Dæven gutter, dere er jo snart klar for kontorjobb i Munchen hele gjengen. Hehe, jeg har vel senka 40mm men synes at vinklen på framhjulene og ok jeg, er ikke mye. Bak derimot... Lurer på om det finnes andre bruer som kan brukes. Skal lure om M5 eller B7 alpina har andre bruer sånn at vinklene blir rette?? Eller om det kan skaffes fra noe DTM biler kanskje?? Vet det kan bygges om med det kittet fra Ireland bla, men synes dette virker litt skummelt, skal endel belastning igjenom de leddene.. :-D

Noen av dere som har gjort noe med dette??

Truls

• 1 month later...
Skrevet

hei:) var kjekt og hilse på dere på lørdag:) veldig synd dere ikke fikk kjørt da:( var nedom der dere parkerte en tur med 518 så knipsa ett bilde;)

34760_411426882610_534367610_5064403_6197252_n.jpg

Skrevet
hei:) var kjekt og hilse på dere på lørdag:) veldig synd dere ikke fikk kjørt da:( var nedom der dere parkerte en tur med 518 så knipsa ett bilde;)

34760_411426882610_534367610_5064403_6197252_n.jpg

Jasså? du som hadde dinna 518n der altso ! Tru ej helste på dj! stoppa dj på camp 1 og sa at ej likte at du kjørte e28 elns! :P

Skrevet

Jasså? du som hadde dinna 518n der altso ! Tru ej helste på dj! stoppa dj på camp 1 og sa at ej likte at du kjørte e28 elns! :P

hehe. ja den er nok min:) bodde på camp 1:) om du stoppa meg så kan det nok stemme:) men var sikker 1000 andre som gjorde det og:)

Skrevet

Ja daså! Det er i allefall gyldig grunn for fraværet! Jeg var der for 3 uker siden og sjekket om alt var i orden, så det er bare å reise! God Tur!

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...