Rune B. Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 Brom brom.. Gleder meg til å se denne i aksjon igjen Rune! Gleder meg veldig til å få kjørt litt igjen selv . Lenge siden nå.
E.Ringwalt Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Samma hjula som jeg hadde på compacten ja, bare noen hakk lavere innpress for anledningen Jo ilige måde du, blir trivelig Gleder meg til å kikke nærmere på kunstverket du snekkrer ihop
M3 Yngve Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 ligger en liten godsak på kjøkkenet her som er rune sin. Venter på en ferdig kobla s54 hehe. Har dere fått eceuene fredig nå ?
thorbis Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 jupp. bare rune får satt sammen vanosen sin er nok han først til og teste sin. bilen min skal til einar for bur og nye grenrør først
M3 Yngve Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Jeg er mest intr i Rune sin også "Gutte valper kjører V8er, ekte gutter hvil ha 6" "Har man 6 hemma kan man åka v8"
thorbis Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 hehe detta er type. men jeg er litt enig. kommer til og savne den sinte 6r lyden fra bmws s-maskiner
Rune B. Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Det er 6 som er tøft. Signaturen til BMW det Vi får si ifra når den hoster igang. Ikke sikkert det blir noe kjøring før snøen kommer da men. Kanskje litt herjing på jordet med langpigg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå