Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tøft sånt liker jeg at man bruker bilen ikke bare 5 dg på gatebil i løpet av sommeren.

Strikk motor.. haha.. Vi får ta et lite E28 treff utpå våren. I forbindelse med et BMW ccn treff eller no kanskje. Gøy å se andres løsninger. Har foresten tårnstiver bak ,men ikke foran. Noe dere vet å få tak i?

Skrevet

Her er noen deler som er handlet inn for de som er interesert.

2j2vu6r.jpgi43.tinypic.com/2vjxuoo.jpg

depa9z.jpgjz9ll2.jpg

2saczgl.jpgl8oet.jpg

Tenkte å begynne på bremsebytte i morra. Prøve å ta noen før etter bilder.

Brekket tar nok litt mer tid.. :)

Skrevet
var det ikke det du skulle gjøre i dag da rune:P hehe

mvh

Thorbjørn R

Kan ikke bare blidgjøre meg sjøl jeg veit du. Siden vi brukte hele ettermiddagen og kvelden i går på leik og fjas, så måtte jeg gjøre min fru smørblid i dag.. :D

Skrevet
Tøft sånt liker jeg at man bruker bilen ikke bare 5 dg på gatebil i løpet av sommeren.

Strikk motor.. haha.. Vi får ta et lite E28 treff utpå våren. I forbindelse med et BMW ccn treff eller no kanskje. Gøy å se andres løsninger. Har foresten tårnstiver bak ,men ikke foran. Noe dere vet å få tak i?

Heheh.. I forhold til dagens standard så er ikke en kjip s38 mye å slå i bordet med. Mangler minst 200-300hk for å bli tatt på alvor vel.. :P Men det er da moro lell..

Jeg kjøpte tårnstiver foran til min m535i hos Koed. Tror de har enda. Det er av typen Weichers.

Skrevet
Jævlig rå E28 må eg sei:)

Må no ha vært heilt jevlig å kjørt heilt til Tyskland i bøtte seter:P

Ja! Det var en hard tur. Men det værste var faktisk bensinlukta inn i bilen. Når man ikek har noen form for isolasjon så trenger all sånn lukt inn i bilen. Det tærer på etterhvert. Pluss et helvetes bråk fra motoren da. Gikk jevnt på 5000-6000rpm ei natteøkt på autobahn. Det er også slitsomt. Men det er verdt det. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...