E36Cab1 Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Ser ut til å bli morsom å køyre! Blir vel å se på baner rundtom i sommer antar eg?
thorbis Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 kjenner jeg garasje eiern min rett så kommer den nok til og bli brukt endel i sommer ja. kanskje ikke på alle treff av mer voksne plikter som trer i kraft til sommern men den skal nok bli og se. mvh Thorbjørn R
Rune B. Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 kal prøve å få kjørt en del, men i slutten av juni må jeg nok roe ned litt ja. To blir tre.
Rune B. Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Hei. På tide med en liten update her også kanskje? Nå har vi fått satt samemn bilen, og prøvd den på ringbanen på Gardermoen. Alt virket greit, og ikke noe datt fra hverandre! Så da får en vel være godt fornøyd. Til alt overmål klarte jeg å ratte den gamle øsa inn til beste tid den dagen, og det er jo gledelig for oss som har bygd køssa hvertfall Her er noen bilder som Simon Z4 har tatt. Håper det går greit at jeg bruker de.. Nå til helga er det Gatebil, og det blir sikkert moro. Da blir vi med all sannsynlighet 3 gamle hvite BMW`er med gule lys på banen. Trur det er første gang at alle bilene er samtidig på treff.
KingB Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Deilig bil Rune!! Ses på Gatebil til helgen! Jeg kommer på Lørdag formiddag!
Rune B. Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Deilig bil Rune!!Ses på Gatebil til helgen! Jeg kommer på Lørdag formiddag! Takk for det Bjørnar. Vi skal nedover på lørdag vi også. Så da sees vi
Ole M.Haraldstad Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Kanskje jeg må ta meg en tur også. Er det dette treffet det pleier å være jævlig mye folk på? eller er det ett seinere treff?
Rune B. Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Kanskje jeg må ta meg en tur også. Er det dette treffet det pleier å være jævlig mye folk på? eller er det ett seinere treff? Det må du gjøra Ole Martin. Er nok en del der ja, men ikke i forhold til juli treffet.
Ole M.Haraldstad Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Tror det er 6 eller 7 år siden sist jeg var på gatebil. Fikk litt nok av folk da! Men får prøve igjen nå Har lyst til å se litt mere action enn på de treffa jeg vanligvis er på, og da er jo gatebil det beste alternativet, på godt og vondt:-)
helgeb Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 dette som blir hoved treffet i år etter det jeg har forstått
leine Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Nydelig bil! Hvor kjøpte du de gule lyktene? har funnet noen Hella lykter på ebay, men det koster..
knut_olestad Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 De ble levert på franske biler, men dette er vel lyktefilm?
Lars89 Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 dette som blir hoved treffet i år etter det jeg har forstått Våler som blir profilert som hovedtreff i år, men tror det kommer flest på Rudskogen. Mer publikumsvennlig bane
Rune B. Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Nydelig bil!Hvor kjøpte du de gule lyktene? har funnet noen Hella lykter på ebay, men det koster.. Her er det kun film gitt. Disse "gule" luktene fra frankrike bør du ikke gi mye for. Eneste som er gult der er en hette over pæra inne i lampa. Det er dyre gule lykter som ikke er gule engang Jeg har film av flere årsaker. Det er billig, slik at når lykta sprekker av forskjellige årsaker er det bare å lime på ny på en annen lykt, pluss at man kan velge den fargenyansen man måtte ønske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå