jensemann23 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Får ikke festet gitteret på M3 fangeren. Først limte jeg det med epoxy, men det funker dårlig på ABS plast. Silikon?
evydaman Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Jeg brukte tech7,, litt hardere en silikon..
Olelink Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 om det er orginal fanger med orginalt gitter så skal du bruke disse små låseplatene; nr 10 på tegningen. http://www.realoem.com/bmw/diagrams/x/g/5.png
jensemann23 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 klarte å knekke flere av de pinnene som stikker ut:( Så det blir vel silikon
Marius2002 Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Bruk Tec7. Anbefales! Tec7 er så si det samme som Sikaflex, bare at Sikaflex tørker mye raskere ut i patronen. Jobber på en byggevarekjede så Tec7 har jeg gode greier på.
///Mysild Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Tec7 har jeg gode greier på. jeg også... overalt på tøyet og fingrene
Breitling Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Tec7 har jeg gode greier på. jeg også... overalt på tøyet og fingrene haha, godt å vite at det er flere enn meg som klarer å få tech7 der det ikke skal være er noe herk å få bort fra hendene
BreitBau Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Hehe.. Tec-7 er faktisk ett utrolig dårlig produkt.. Det er i utgangspunktet veldig stivt, så til fuging og liming i fuger med stor bevegelighet, fungerer produktet dårlig. Der har de derimot svart med å produsere Flex-7, som er mye mer flexibel.. Skal du bruke Tec-7 til liming, mener jeg det er den klare (trans-7) som er den med best klebestyrke.. Sikaflex derimot er super til fuging der man har stor bevegelighet, men dersom det skal limes der det er stor bevegelighet anbefales Casco Marin & Teknikk... Det BØR selvfølgelig vaskes med tec-7 cleaner før tec-7, som er en cleaner/primer.. Veldig god avfetter som dere kan prøve på eksosanlegg, felger, motor osv.. Den løser også opp uherdet tec-7 på hendene osv.. Ble dere klokere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå