Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har kjørt R sykkel i 13 år, og har aldri hatt noe under 1000cc Ganske enkelt fordi 600-750 mangler alt som er av bunndrag og mellomregister. Men de går noe jævlig når du tyner de, altså enten lunker du avgårde eller så kjører du gris. Tror ikke det er noe mere farlig å ha litt mere krutt på bunn. Begynte med gixer 1100 og hadde 07mod zx10r nå sist.

Ett meget bra alternativ i 1000cc klassen er tidlige r1 modeller, 98-99 de er det solgt mangen av, prisene er ikke så ille og det er meget bra sykler.

Men farlig er sykkel, ingen tvil om det.

Sånn gikk det med meg tilslutt, så kjør forsiktig.

3jumqw938tra57emlq7m.jpg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
1400,- for zxr'n på meg med 40%bonus:)

det hørtes unormalt billig ut? hvilket selskap

Har min forsikra i if... kun ansvarsforsikring og jeg står som eneste bruker. Hørte på forsikring både på r6 og zxr600, det blei å komme på 28-30000,-

Skrevet

Takker for svar, da har jeg mer eller mindre gjort meg opp en mening.. Jeg ikke SÅ kresen på det med effekt, så tror 600cc holder i lange bananer for meg. har kikket litt på suzuki SV650, men den er virker litt "spinkel" sånn størrelsesmessig..

Hvordan bruker bruktmarkedet å bli om våren? Hadde trodd det ville være flest sykler til salgs mot vinter, når sesongen er over?

Motorsykkel er vel kanskje litt "risiko-sport", men hva er ikke farlig her i verden..

Skrevet

Fint å kjøpe no,når d nærma sej mai stige prisane om det følge tidligare trenda...:) Einaste ulempa e at en kanskje ikkje får prøvekjøre...

Skrevet

Ja,stemmer d...:) 900'en ej he kjøpte ej uten å få prøve,men gikk bra d da,sykkelen såg bra ut,og va i den stand selgaren utga den for...:) Kjøpte den i januar i forfjor va d vel,so va longe daga før det blei tøya veia ja...:)

Skrevet

Skal du ha R-sykkel er det gjensidige som er billigst. Hadde forsikret en kawasaki zx-9r 98 mod,full kasko,50%,21 år og 11000.- i året.

Sykkel med greit drag i. Kjørte den på rulle og målte 126 hk på hjulet som orginal sykkel.

Grei sittestilling også. Har en kompis på 204cm som lånte den i sommer og var strålende fornøyd.

Men lykke til med lappen og sykkel :D

Skrevet

kawazaki får voldsomt skyt her ser det ut som! Virker tross alt som de ligger litt lavere i pris enn tilsvarende modeller fra andre merker, så sjangsen for at det blir kawa er vel sterkt tilstede :)

takk for det kawaman, lappen skal være i boks før april tenker jeg om ikke noe uforutsett kommer i veien :)

Skrevet

at lappen skal være i boks før april er vel litt usansynlig vel? her i området starter de fleste med kjøring etter april:p men det kan jo hende at klimaet er annerledes i ålesund enn det er her:p lykke til med lappen, og kjøp! :D

Skrevet

jeg fikk beskjed fra kjøreskolen om at de kunne starte i mars om det ikke er full vinter, og at jeg kunne gjøre fra meg kjøringen på 2 uker om jeg ville stresse med det.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...