Andycam Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Jeg har fått et tilbud på et sett med slike felger: Hvordan er det med impress på dem? Vil de passe på min standard e46 coupè uten valsing eller noe stress? Jeg antar noen må ha prøvd M3 felger her.
R Andersen Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Det største problemet er bak pga veldig lavt innpress på felgene. Du må valse og/eller kjøre med smale dekk.
S.Arnesen Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 De passer ikke, jeg har prøvd orginale m3 felger i 18" på min e46 ci... Felgen vil stikke ganske langt ut bak... Må valses ganske godt...
Andycam Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 OK, da er det uaktuelt. Takk for svar!
R Andersen Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Nå vet jeg ikke hvor mye gods det er på felgene, men kanskje det går ann å dreie ned felgen på innsiden? Kanskje ikke noe du har lyst til, men det kan være en mulighet..
Andycam Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 hehe nah, 19" er eeeegentlig litt voldsomt syntes jeg (kanskje et tegn på alderdom?), så hvis de ikke går rett på ser jeg meg heller om etter noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå