Bmw 523iat Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Hei som topic sier, har 2-delt radio og cd bussines spiller. Skjer ingenting når jeg skal slå på radioen for å høre på musikk, men er lys i radio og cd delen, samt at klokka i radio panelet funker, Har byttet radio med en brukt en som skulle funket. Noen tips til hva dette fenomenet kan være?
Bonden Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Radio enheten sitter vel i bagasjen på din bil kun et løst radiopanel i front ?.
stfoer Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 okay, mente radio panelet! Hallo Har en ny BM54 tilsalgs om din er defekt.
Erik S. Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 den uorginale funket heller ikke? Sjekket sikringer? Hadde samme symptomer på min, og der var det en sikring i bagasjerommet som hadde røket
Hefner Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Fått til radioen din igjen?? har samme problemet jeg serru. hvor ligger foresten radio modulen? i bag rommet?
johnny120000 Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Har hatt samme problem,det var sikringa i bagasjerommet.
Hefner Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Har hatt samme problem,det var sikringa i bagasjerommet. pokker heller altså, de ser jo hele og fine ut de. så tviler på at det er dem. står jo at det er sikring 56 i bag rommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå