bcrazy Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 har tenkt å prøve å modifisere asc+t på min e39. Det jeg har tenkt å prøve er å ta vekk spjellet fra akslingen på asc+t huset. På den måten vil sensoren til spjeldet ikke bli påvirket. 1. Vil jeg få feilmelding da bahjulene vil begynne å gå fortere enn forshjulene, selv om asc ikke blir skrudd av med knappen? 2. Dersom jeg setter asc i "vintermodus" slik at noe hjulspinn tillates, vil det fortsatt gi feilmelding? 3. Dersom svar på 1 eller 2 er nei, vil det gå hardt utover bremsene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Det jeg har tenkt å prøve er å ta vekk spjellet fra akslingen på asc+t huset. På den måten vil sensoren til spjeldet ikke bli påvirket. ???? hva er dette? og hvor? min slutta og virke idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Dno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Korfor skal du gjere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 for å se om det går og oppnå en lsd effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 for å se om det går og oppnå en lsd effekt ?? får ikke noe hallis av det Du kan jo skru av ASC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 for å se om det går og oppnå en lsd effekt ?? får ikke noe hallis av det Du kan jo skru av ASC Poenger er å beholder funksjonen med pulsing av bremsene på det hjulet som går forterer rundt enn det andre. Har nå tatt vekk spjeldet. Får testet hvordan det fungerer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg er spennt på resultater jeg da. Artig ide syntest jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Frem fra glemselene, snart er det jo vinter igjen Resultatet er at det fungerer på et vis. Med spjellet borte tillattes noe hjulspinn på begge bakjula, men så fort du trår litt mer på gassen, så forstår hjernen til asc at bakhjula går fortere en framhjulene selv om asc spjellet står i helt lukket posision, og kutter så motoreffekten i form av tenning og eller bensinkutt. Det høres ut som motoren går i turtallsperra. Det er uten tvil letter å komme seg løs på glatta med spjellet demontert, men man kan glemme å ha de noe "gøy" - motoreffekten kuttes likevel, bar litt senere enn med spjell. Likevel noe senere enn med spjell montert og asc i vintermodus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå