Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette tar jeg på husken, så ikke bli fornærma om nicket deres blir feiL:P

Joar – ja, var morsom opplevelse, selv om jeg ble kjørt ifra:P:P

Dcv – vi begge lurte veldig. Hehe. Han skjønte ikke hvorfor jeg hang på og jeg skjønte ikke hvorfor jeg ikke dro fra han:P

Olez – ja, det kan du si.

Haug – kjørte videre mot kongsvinger. Han ”gamle” gubben (han er ikke gammel da… tror 30-40 åra eller noe.) -dro hvertfall på VELDIG friskt. Jeg hadde ikke turt å holde følge stort mer:P så glad vi ikke dro via den berømte haslemoen:P

Morteym – hehe!… der gjennomskuet du meg… ….-han også for så vidt:P

Astrid – hehe, ja.

Prebolz – ja, det kan du si.. ifølge esstuning, så har de satt inn kompressor i 10stk e46m3, og 8 er så vidt jeg veit bosatt i norge, mens 2 er svenske statsborgere. Og dette var ikke bare moro for meg. Han andre syns også dette var gøy.

Så i kveld ble det ikke noe bilder.. men i morgen skal vi møtes atter igjen for å vaske biler, prate bil og ikke minst ta noen bilder. Jeg skal laste opp bilder av begges biler så fort jeg får lillesøster til å overføre bildene fra kam..host** så fort jeg får lastet opp bildene mener jeg.

(morroklump jeg gitt……..)

Så det…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt der der da! =) Gleder meg til bilde seanser! =) Var hannes en M3 CSL med kompressor?

nei, det var vanlig m3 med manuell kasse. jeg fikk prøve hans - og fyfan så morro med manuell giring!

han prøvde også min, og han syns smg var gøy!

spør du meg hvem som missundte hvem mest, så tror jeg det var meg:)

eneste "negative" med hans var vel clutchen.. hehe. den var SYKT hard.. aldri vært borti makan. (men det er jo egentlig bare tøft. også blir du sterk i leggen..) han hadde heller ikke takluke og gpsskjerm, men hvem vektlegger det da du har 700hk under panseret?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så kommer de som har kompressor fra andre merker enn ESS. Vil tro flertallet i Norge har fra ESS.

Nei, det er rått med kompressor. Hadde jeg hatt vanlig M3 så spørs det om ikke jeg hadde trimma den jeg og. Det eneste som er dumt er man blir vant til de kreftene også...

Det som er litt trist for din del er at du ikke har erfart å eie en utrimma M3 først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så kommer de som har kompressor fra andre merker enn ESS. Vil tro flertallet i Norge har fra ESS.

Nei, det er rått med kompressor. Hadde jeg hatt vanlig M3 så spørs det om ikke jeg hadde trimma den jeg og. Det eneste som er dumt er man blir vant til de kreftene også...

Det som er litt trist for din del er at du ikke har erfart å eie en utrimma M3 først!

ja, sant det da.. tenkte jeg ike på i farta.

ja, man blir vant til kreftene.... jeg har allerede snakket med ess om en større oppgradering.. og nå som jeg prøvde en 700hk m3, så ga det ....litt............. mersmak kan du si..

nei, har ikke eid en original m3, men jeg har kjørt. Jeg har også hatt flere biler med 200-300hk. ikke at jeg skal bruke det som direkte sammenligning mot m3'ens 343hk, men dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hylle- jeg vil si acceleration is everything, men.. :P

Torek – sånne episoder er helt gull. Kjempe morsomt.

Spruddel- hehe. Bra du fant det underholdende da:P

Boost – hehe.. sånn klare specs vet jeg ikke, men om jeg husker det, så kan jeg spørre å grave litt og bringe litt info videre til denne tråden. (jeg skal møte han snart, så skal ha det i bakhodet)

::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Fikk selv prøve en z4 3.0 med ESS kompressor i går, av en tilfeldig fyr på Shell :)

Herregud som det gikk! Dette var med automat da. Helt villt drag :) Jeg hadde ikke hatt godt av noe sånt :)

Moro med folk som spør om en vil prøvekjøre, etter et par Hei, Hallo og noen komplimenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...