Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor mye HK ?

glemte å svare deg. Jeg la ut en liten EDIT på 1.side under info om bilen.

Der står det litt specs om hk osv til de som lurer på det.

alright, da går det nok unna med 460 HK ;)

er toppfartsperren fjernet eller?

ja, den er fjernet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møte på -Jonr Å kan bekrefte at bilen er uber strøken! Sjefs bil :) Du hadde mye grepp da vi kjørte fra AB CARS :P

hehe:D

Joda. Var en hyggelig liten visitt. Vi brukte jo mer tid på å finne fram til møtestedet, enn å faktisk stå å prate skit da.. hehe.

Gikk sikkert en 30-40 min med dårlig kartlesing fra begges side før vi fant fram til ab cars. hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Go'bilen er på plass! Kommer du nedover til helga ell? Hadde vært nice med en tur i denne.. :)

morn ja! du er her du au?hehe. jeg vet ikke. Er litt div. som skjer i helgen, så er ikke fastslått noe enda. Jeg kan plinge på om det blir tur nedover vaffal:)

så får vi ta med pedo å ta en fezt å da :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Go'bilen er på plass! Kommer du nedover til helga ell? Hadde vært nice med en tur i denne.. :)

morn ja! du er her du au?hehe. jeg vet ikke. Er litt div. som skjer i helgen, så er ikke fastslått noe enda. Jeg kan plinge på om det blir tur nedover vaffal:)

så får vi ta med pedo å ta en fezt å da :beer:

Jepp, jeg er klar for noen øl til helga 8)

Du må ordne deg komplett supersprint anlegg inkludert headers. Jeg vil nok tro det løfter kjøregleden enda et hakk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Go'bilen er på plass! Kommer du nedover til helga ell? Hadde vært nice med en tur i denne.. :)

morn ja! du er her du au?hehe. jeg vet ikke. Er litt div. som skjer i helgen, så er ikke fastslått noe enda. Jeg kan plinge på om det blir tur nedover vaffal:)

så får vi ta med pedo å ta en fezt å da :beer:

Jepp, jeg er klar for noen øl til helga 8)

Du må ordne deg komplett supersprint anlegg inkludert headers. Jeg vil nok tro det løfter kjøregleden enda et hakk ;)

Ja, jeg er med på øl ;) lørdag høres flott ut.

anlegg som lasse skrev om lenger oppe + svarte nyrer + sota blinkers og noen nye rims. så er du der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...