Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Noen som vet hvem som har denne nå, og om de har planer om salg? :D

Etter det jeg vet, så er den ikke til salgs. Det er nå installert 550hk kompressorkit, og noe annet snacks. (vorsteiner panser etc.)

Bilen blir tatt godt vare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Er er bedrift som driver med tuningdeler. Hpf er jo et di store navna innen for bmw trimming i verden. Men dog i USA dem er størst. Ekke helt sikker på hvor mye dem sammarbeider med USA. Dem er blant annet kjent for og laget 1000hk turbo kit til e46 m3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er er bedrift som driver med tuningdeler. Hpf er jo et di store navna innen for bmw trimming i verden. Men dog i USA dem er størst. Ekke helt sikker på hvor mye dem sammarbeider med USA. Dem er blant annet kjent for og laget 1000hk turbo kit til e46 m3.

Husker jeg spurte om dette en gang, og plutselig var websiden nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er er bedrift som driver med tuningdeler. Hpf er jo et di store navna innen for bmw trimming i verden. Men dog i USA dem er størst. Ekke helt sikker på hvor mye dem sammarbeider med USA. Dem er blant annet kjent for og laget 1000hk turbo kit til e46 m3.

Kjenner til HPF i Usa ja, men er dette en avdeling av dem? Da er det rart at de har kompressor biler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er er bedrift som driver med tuningdeler. Hpf er jo et di store navna innen for bmw trimming i verden. Men dog i USA dem er størst. Ekke helt sikker på hvor mye dem sammarbeider med USA. Dem er blant annet kjent for og laget 1000hk turbo kit til e46 m3.

Kjenner til HPF i Usa ja, men er dette en avdeling av dem? Da er det rart at de har kompressor biler!!

Ikke no vorsteiner panser på denne heller... samme jalla panseret som jeg har fra GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...