Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

hehe. ja,ble det gitt.. på vei hjem fra halden hos ESS tuning.

bremset bilen idag, og fikk ca 400hk på hjula uten optimale forhold. (vifte med kald luft osv).

oppgraderte også styreenheten til smg kassa... :) nå girer den enda kjappere!

foruten onkel politi var dette en fin tur:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir nesten satt ut når jeg ser hvor grundig dere har gått til verks... :shock:

Får skikkelig dårlig samvittighet, jeg.

Dette kaller jeg "å få en shine", ja !

Dette MÅ jeg også få gjort fort som f#@5n,... ingen tvil !

RaO: har du virkerlig en m3 og en 335d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster et slikt kompressor kit fra ess :?:

Hva synes dere om det kompressor settet :?:

Er det virkelig verdt pengene :?:8)

For eksakt pris se: esstuning.com ...eller ring Hans.

(Prisen kommer litt an på hva du vil ha, eller hva du tror du trenger :? )

Settene baserer seg på standard kompresjon. Bilen kjennes med andre ord like "crisp" og kontrollerbar på responsen som standard bil. Det blir mer av alt overalt....og mormor kan fortsatt kjøre den :P

Om det er verdt pengene vil alltid bli en individuell sak;

- Vurderer du en raskere bil....som dessverre er 2-3 ganger så dyr tror jeg det er verdt det, hvis du liker bilen forøvrig. Nybilfølelsen kommer uansett med full tyngde... !

Advarsel: Har du prøvd det er det ofte ingen vei tilbake :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster et slikt kompressor kit fra ess :?:

Hva synes dere om det kompressor settet :?:

Er det virkelig verdt pengene :?:8)

For eksakt pris se: esstuning.com ...eller ring Hans.

(Prisen kommer litt an på hva du vil ha, eller hva du tror du trenger :? )

Settene baserer seg på standard kompresjon. Bilen kjennes med andre ord like "crisp" og kontrollerbar på responsen som standard bil. Det blir mer av alt overalt....og mormor kan fortsatt kjøre den :P

Om det er verdt pengene vil alltid bli en individuell sak;

- Vurderer du en raskere bil....som dessverre er 2-3 ganger så dyr tror jeg det er verdt det, hvis du liker bilen forøvrig. Nybilfølelsen kommer uansett med full tyngde... !

Advarsel: Har du prøvd det er det ofte ingen vei tilbake :wink:

Takker for bra svar!

Det er så klart under vurdering men jeg får se,mulig jeg venter til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cigarette: Det er jo ingen tvil om at kompressoren er verdt pengene sammenlignet med annen type trimming eller krefter du kan få kjøpt for penger lovlig. En non-m3 "trenger" ene kompressor mer, så sånn sett spørs det...

En M3 som bare skal kjøres på veien har egentlig nok hk etter min mening, og tatt i betraktning fartsgrenser, forsikring, bot etc, så er det kanskje mest grådighet :P

Det er nok skikkelig rått, men slik jeg tenker så er det like greit å ha en bil man kan presse litt hardere uten at det går så forferdelig fort. Jeg har selvsagt tenkt at jeg trenger mer hk i noen situasjoner, men igjen, et sted må grensa gå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cigarette: Det er jo ingen tvil om at kompressoren er verdt pengene sammenlignet med annen type trimming eller krefter du kan få kjøpt for penger lovlig. En non-m3 "trenger" ene kompressor mer, så sånn sett spørs det...

En M3 som bare skal kjøres på veien har egentlig nok hk etter min mening, og tatt i betraktning fartsgrenser, forsikring, bot etc, så er det kanskje mest grådighet :P

Det er nok skikkelig rått, men slik jeg tenker så er det like greit å ha en bil man kan presse litt hardere uten at det går så forferdelig fort. Jeg har selvsagt tenkt at jeg trenger mer hk i noen situasjoner, men igjen, et sted må grensa gå :D

hehe.. et sted må grensa gå. jeg vurderte selv å oppgradere min kompressor til 700kitet.... , men så ble det plutselig litt forandring i planene:P (mye vil bare ha mer.....)

har lagt ut 2 nye videoer med nye eksosen. du ville jo høre hvordan det ble..har bare tatt meg tid og somle meg til å filme.

lyden kommer ikke ordentlig fram ettersom dette kun er rusing og ikke pådrag, men det er da noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...