Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
ikke at det har vært så stor interesse.. Regner vel egentlig ikke med at den blir solgt.

Det er en spesiell bil for spesielt interesserte, så det er ikke overraskende at du ikke har blitt nedringt. Den riktige personen ringer nok før eller senere.

I tillegg så synes jeg bilen fortjener MYE bedre bilder enn de du har lagt ut (hvis du ikke med vilje har lagt ut de bildene, slik at det er mindre sjans for at bilen blir solgt) ;)

..men gud som jeg håper at du beholder den til du har fått lappen tilbake i lomma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ja... de bildene er ikke akkurat all verden:P

har du noen bilder av bilen, Tore? Send de isåfall på mail/msn.

magnus:

grattis med ny bil da! griserått ;)

NiklasJA:

kom å ta en prøvetur! :P

jeg vil vedde penger på at du kjøper etter et par gasspådrag:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Har ikke noen flere bilder som er "verdt" å ha utenom de jeg tok ved Vikingskipet(og de er jo heller ikke noe særlig).

Lån meg bilen ei helg så skal jeg vise deg bilder jeg! Høhø;) Neida, men du har da sikkert noen kjenninger i nærområdet som kan skyte litt bilder av bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Har ikke noen flere bilder som er "verdt" å ha utenom de jeg tok ved Vikingskipet(og de er jo heller ikke noe særlig).

Lån meg bilen ei helg så skal jeg vise deg bilder jeg! Høhø;) Neida, men du har da sikkert noen kjenninger i nærområdet som kan skyte litt bilder av bilen :)

tjaaaa...

er bare at bilen står parkert et stykke unna.. bare litt stress.

Mulig jeg får tatt noen bilder om jeg skal ta bilen på en luftetur snart.

kanskje.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

mitt første "møte" med bilen min igår... ca 2 mnd siden sist vi koste oss sammen.

fy fa.... så helvettes fort bilen går.

med full gass i 3. er jeg sikker på at den er 2hester unna å lette fra bakken.. hehe.

sånn føltes det hvertfall etter 2mnd på trå-sykkel. I nedoverbakke så sliter den med å ha feste ved full gass i 3.gir..

Ikke at jeg kjørte bilen selv, uten lappen, på en øde nydelig svingete strekke utpå "bygda", i herlig sommervær, med øya i full fokus for å unngå tunnelsyn og ørene på stilk for å nyte bilens herlige lyder..... nei.. det kunne aldri falt meg inn.... :)

jeg fikk tatt noen par bilder som jeg lastet opp på side nr.1

jeg vil ha tilbake førerkortet mitt!!

hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er grusomt dårlig til å få til noen bra bilder. Jeg tror det har en del å si, for en litt interessert som bare snuser på finn.no og drømmer litt kan plutselig falle for den og bestemme seg for å handle. Hvis du virkelig ville fått solgt den så lurer jeg nesten på om ikke du burde senka den litt og satt på noen andre felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er grusomt dårlig til å få til noen bra bilder. Jeg tror det har en del å si, for en litt interessert som bare snuser på finn.no og drømmer litt kan plutselig falle for den og bestemme seg for å handle. Hvis du virkelig ville fått solgt den så lurer jeg nesten på om ikke du burde senka den litt og satt på noen andre felger.

hehe.

sprang bare rundt bilen å knipsa "fort å gæli". :P

ja.. har tenkt litt på det, men jeg vil beholde den mest mulig original eksteriørmessig. Jeg er nok muligens en av fåtallet som synes disse originale felgene skal sitte på denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...