Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

2 ting som har skjedd idag!

Et stort deilig "plaster på såret".. (har ikke fått brukt bilen noe særlig i sommer..og nå skal jeg sette den bort)

nr1: bilen ble ferdig på inspeksjon II. og bilen var i den skjønneste orden :D

nr2: Are Ourom, mest kjent for en av norges råeste supraer + timeattack kjøring på gatebiltreff.

Han tok meg med på en liten tur idag....

jeg har ALDRI HATT SÅ INTENS LATTERKRAMPE! :lol: jeg lo så jeg mista pusten..

spinn spinn overalt.. i svinger, piruetter etc.

jeg har aldri sitti på med en som har så peiling på drifting :lol:

Aldri har bilen gått så bra heller. Jeg ble faktisk svimmel og nesten karusellsyk.. :lol:

Det første han sa da han satt seg inn i bilen: vi ser nok på smg giring litt forskjellig.. Jeg foretrekker manuell giring.

..det siste han sa da vi hadde parkert: Nei det hadde jeg ikke trudd.. dæven.. hadde jeg visst at det fungerte SÅ bra med smg, så skulle vi tatt bilen på kjøring på vålerbanen igår!

morsomt at han endret synet på SMG :D ,men enda morsommere at jeg fikk oppleve slik kjøring som passasjer i egen bil.

helt rått.. vil aldri glemme det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon, bilen din er et monster *droooool*

Hehe.. den er veldig morro å kjøre. Kjørt den en del og gliser like breit hver gang:) Kan skrive under på at den går veeeeldig bra:)

Jonr: skal ikke legge ut noen flere filmer da? :P Vet sikkert hva jeg sikter til..

joda, skal gjøre det om jeg får sendt den over blutruten.

men det er jo helt lik film den andre også da.. men bare annen sjåfør .haha:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tørr å låne bort bilen din (til trygge hender? :P) til slik kjøring altså? :D Tøft gjort, bilen skal jo brukes så :)

Det kan høres verre ut enn det var.. Det var ikke akkurat som et par runder på vålerbanen. Det var hverken så store påkjenninger og heller ikke så store hastigheter.

en M/// motor tåler alt, har jeg hørt:P og såklart måtte jeg/vi sjekke at alt fungerte like bra etter servicen :)

Det er ingen som får sladde med bilen min i en sving, utenom Are O. Bare så det er sagt. De få andre som har prøvd bilen for kun lov å gi full gass i en liten stund. Ikke noe grisekjøring.

Den dagen jeg ikke tør å "kjenne" litt på hestene, så kjører jeg ikke rundt i en bil med M motor.. Det sier seg selv. De som ikke gir full gass med en hk-sterk bil en gang iblant, enten juger for å "skåne" bilen til dagen den skal selges, ellers er de et par år unna gamlehjemmet.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du liker å kjenne på hestene :) La de slippe ut av stallen så ofte som mulig. Hørtes bare litt skummelt ut å sladde med den bilen din på veien :) Men han kan jo kjøre, så da er det vel "trygt"

På veien var det kun ut ifra 2 stk lyskryss. Og ikke noe grossalt store hastigheter.

Selve driftingen var på et STORT gammelt industriområde. Sent på kvelden. Vi sjekket først forholdene og da alt var klart, uten en levende sjel i kilometers omkrets, så fikk han lov å leke litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat første ganga A.O. sladder med bakhjulstrekk og mye hester, så jeg skjønner at du lot han få kjøre "litt som han vil" ;)

Utrolig tøft at du bruker bilen, Jon. Gleder meg allerede til sommeren igjen jeg!

Støtter dette utsagnet så j*vlig:) :

Den dagen jeg ikke tør å "kjenne" litt på hestene, så kjører jeg ikke rundt i en bil med M motor.. Det sier seg selv. De som ikke gir full gass med en hk-sterk bil en gang iblant, enten juger for å "skåne" bilen til dagen den skal selges, ellers er de et par år unna gamlehjemmet.

=)

Var moro når A.O. forlot Statoil før vi dro til BMW-treffet på Våler også, hehe.. ;) Nuff said om akkurat den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...