Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

er denne bilen br-registrert? og kan det spottes en intercooler bak fangeren? i såfall har du kjørt forbi meg på motorveien forbi sandvika tidligere i sommer.

tøff bil.

Min er hvertfall BR-registrert (pluss samme farge) og fra de traktene, men noen intercooler er det ikke :P Det finnes sikkert flere BR-registrerte M3er da ;)

det er jeg som surra, det var jonr som kjørte forbi, husker at det var rj-reg...var intercooler også så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg kjøpt inn en del ventilhetter. En del til gaver, mens resten blir solgt over bimmers.no ;)

Jeg ble overlykkelig da jeg sjekket posten idag;)

Se bilder. (Dette er ikke "billig variantene" Skikkelig kvalitet)

Send PM med navn, tlfnr og adresse, samt hvilken type du ønsker, så sender jeg kontonr.

Jeg tar 110kr pr. pakke (4stk).

Frakt inkludert.

Første 3 bestillinger får 1stk Porsche postkort.

mz3ekogx124i5hvs268p.jpg

tra9soic5due45plqccd.jpg

aicu5zw8ucydxmtla6ri.jpg

xxko7lhdg3isr7ioxh59.jpg

mqv1cck22lsvhrcug9f2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå gleder bilen seg til sommern :)

har bestilt csl diffuser, senk, nye blinklys og diverse annet.

Da det er installert og samtidig fått på de nye sommerskoa, så får bilen være fornøyd. hehe. Dakar har bare stått og samlet støv i hele sommer :P

v5w20eosn78ajtik116e.jpg

uej05dk2s941th3ijn91.jpg

eszmvtzkejfovxrnt63u.jpg

5ajae4fenlz58gdkj2x7.png

Rart at man kan forbinde så mange fine ting med et sånt bilde :P

Slenger også med noen bilder av noe av det som er kommet på døra..

///M logo klistremerke som klistres inn i m-logoen som er trykt inn i hodestøtten. Vet at man kan få dette sydd inn, men det koster langt mer enn hva det smaker :P Enkelt med klistremerke kjøpt på ebay. Tror jeg betalte 100nok for 4stk.

M-mattene og nye blinkers. Depo smoked clear corners.Spent på om de blir bra på..

og csl diffuseren i full carbon. Skal være 100% passform. Spent på installasjonen.

spm6s5gha15wzl7tcjib.jpg

e59xcsxptyvla2t2xw5m.jpg

bl5exlox86z18b4gc85u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk inspirerende bilder. Det varmer litt her i kulden :D

Kjenner jeg får litt sånn sommer/kjøre følelse.

Aaalt for lenge til sesongen starter :(

Helt enig. Blir så smilende da jeg ser på de bildene der :)

Idag fikk jeg 4stk ///M 3 emblemer i posten. (jeg har blitt litt av en ebay racer nå.. hehe)

Aner ikke hvorfor jeg bestilte de, men finner sikkert noe jeg kan klistre de på.

Kanskje på vinterbilen, under 518i logoen? :P

Bestilte også en carbon hood vent, akkurat. Har sett en sølv m3 på forumet med samme og det så veldig bra ut.

dqf6o89ns19anbbfwdxb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den der selv på gamle m3en min, men eg var ikke helt 100% fornøyd med passformen. Noe tilpassing måtte til for å få spylerne til å spyle riktig uten å treffe selve carbonen, og jeg måtte lime carbonen ordentlig fast i plasten. Men ser veldig tøft ut om det er flere carbon detaljer på bilen fra før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den der selv på gamle m3en min, men eg var ikke helt 100% fornøyd med passformen. Noe tilpassing måtte til for å få spylerne til å spyle riktig uten å treffe selve carbonen, og jeg måtte lime carbonen ordentlig fast i plasten. Men ser veldig tøft ut om det er flere carbon detaljer på bilen fra før :D

Hehe.. Ja, på din så passet den jo veldig bra, men du hadde som sagt veldig mye carbon.

Du hadde vel også carbon speil? Var det kun carbondeksel? Hvordan var passformen og hvor kjøpte du det?

Jeg får se hvordan passformen er:) Jeg håper det blir bra selv om jeg ikke har noe særlig til carbon. Jeg har jo svart bil, så det blir ikke så veldig synlig.

Vet du hva fargen på skinninteriøret heter? Likte meget godt fargen :^)

Cinnamon heter fargen. Tror jeg da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den der selv på gamle m3en min, men eg var ikke helt 100% fornøyd med passformen. Noe tilpassing måtte til for å få spylerne til å spyle riktig uten å treffe selve carbonen, og jeg måtte lime carbonen ordentlig fast i plasten. Men ser veldig tøft ut om det er flere carbon detaljer på bilen fra før :D

Hehe.. Ja, på din så passet den jo veldig bra, men du hadde som sagt veldig mye carbon.

Du hadde vel også carbon speil? Var det kun carbondeksel? Hvordan var passformen og hvor kjøpte du det?

Jeg får se hvordan passformen er:) Jeg håper det blir bra selv om jeg ikke har noe særlig til carbon. Jeg har jo svart bil, så det blir ikke så veldig synlig.

Jeg sleit leeenge med å finne noen som solgte carbon speilhus av god kvalitet. Det er hele speilhuset jeg har bytta ut. Sleit litt med å få ut speilet, da jeg hadde fått instrukser om at det bare var å sprette ut - det var feil.. På M3 er det en liten tapp du såvidt kan se når du tilter speilet helt opp som du må dra til siden for å løsne selve speilet. Passformen til speilhusa var helt perfekt. Tråla ebay til jeg fant en selger som virka seriøs og som hadde bra kvalitet på varene sine. Carbon var min rus, husker jeg var som en junkie når jeg venta på pakkene på døra. Jeg fikk idén fra en CSL jeg hadde sett, som hadde carbon speilhus og dørhåndtak - jeg tror det var samme typen jeg fant da jeg fikk beskjed om at denne carbonen matcha oem csl carbon.

Hvordan passa csl diffuseren? Jeg regner med den er uorginal? Du er ekstremt heldig om den passer rett på :)

Nydelig den bilen din, du kan ikke ha det bra i disse tider :D tilogmed jeg gleder meg til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sleit leeenge med å finne noen som solgte carbon speilhus av god kvalitet. Det er hele speilhuset jeg har bytta ut. Sleit litt med å få ut speilet, da jeg hadde fått instrukser om at det bare var å sprette ut - det var feil.. På M3 er det en liten tapp du såvidt kan se når du tilter speilet helt opp som du må dra til siden for å løsne selve speilet. Passformen til speilhusa var helt perfekt. Tråla ebay til jeg fant en selger som virka seriøs og som hadde bra kvalitet på varene sine. Carbon var min rus, husker jeg var som en junkie når jeg venta på pakkene på døra. Jeg fikk idén fra en CSL jeg hadde sett, som hadde carbon speilhus og dørhåndtak - jeg tror det var samme typen jeg fant da jeg fikk beskjed om at denne carbonen matcha oem csl carbon.

Hvordan passa csl diffuseren? Jeg regner med den er uorginal? Du er ekstremt heldig om den passer rett på :)

Nydelig den bilen din, du kan ikke ha det bra i disse tider :D tilogmed jeg gleder meg til sommeren!

hehe.. Jeg vurderte faktisk den bilen da jeg var på jakt etter m3 :) veldig fin! Var kun en ting jeg ikke likte: eksosen. (men smak og behag).

Ellers var bilen din helrå! Om jeg husker riktig, så manglet du vel bare carbontaket for å få den 110% ?

Jeg vil legge meg på en litt mer anonym stil på min bil, men noe carbon skal jeg lure på bilen også :=P

Speil har jeg tenkt på selv, men litt redd det skal blir "for mye". Liker som sagt at den er anonym.

diffuseren blir ikke satt på før det er litt varmere i været :) Jeg tør ikke besøke bilen engang, for da vet jeg hva som skjer.....

Den er uorg, men jeg har snakket mye med selger og han lover meg 100% fitment. Han virker troverdig, så jeg velger å tro på han :)

Jo, takk for det. Og er ikke bare du og jeg som gleder oss til sommern.. De fleste her inne gjør nok det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...