Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"

jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

ja, er veldig enig. Dette ble knallbra. Nesten som en hellakkering ;)

Diffuseren var forferdelig dårlig.. Det er typisk da jeg kjøpte fra en anerkjent aktør på ebay og trodde det var best passform.. Ser ikke ut som dem vil sende meg ny heller. Jaja.

Senk kommer da jeg må ta eugodkjenning. Det begynner å nærme seg.

Felgene har ligget på lakkeringsverksted siden september i fjor, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :P Jeg hadde jo ikke bruk for dem før nå alikevel. Husker ikke hvilken gråfarge som ble brukt, men det passet min smak med litt mørkere farge enn oriignat. Jeg får forhåpentligvis tatt noen bilder av bilen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

siste update av min "bil-logg" :P :

Lørdag 17.april var jeg på vålerbanen og kjørte ifbm "autofil's trackday".

Dette var min første ordentlige banekjøring og jeg ELSKET DET. Virkelig bitt av basillen. Det kommer et par filmer av kjøringen om litt da det var flere som satt på og filmet (bare venter på å få de tilsendt på mail).

Jeg kjørte på 1,18 om det er noen som vil sammenligne. Mot slutten av dagen kjørte jeg om kapp mot en porsche 911 turbo med 490hk og 700nm + coilovers. Han var erfaren i forhold til meg, men jaggu kjørte vi likt :D Jeg hadde virkelig horn i pannen de rundene. Satset såogsi 100% :twisted: <--- slik saa jeg ut da. :P

Alle ler av min originalt senkede m3, men på bane er den virkelig noe for seg selv. At jeg kjørte likt med porschen sier mer om understellet enn mine kjøreferdigheter. Nesten så jeg ikke vil senke den alikevel :P

Jeg legger ut en film av en "barnslig" burnout tatt på Ringbanen-racetrack på gardermoen. Jeg kom dit til min store flaks, litt for seint. Arrangementet var ferdig og jeg fikk lov å leke meg litt helt alene. Gratis tilogmed. hehe.

Som sagt, barnslig-men GØY :D hehe

http://www.youtube.com/watch?v=Yzxl58v3E6U

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Moro :D Det er gøy å få strekke litt på foten under sikre forhold!

Gratulerer med første tur på bane også! Ekstra moro at du ble så fornøyd med hvordan bilen oppførte seg og ellers fungerte! Frekk sak denne bilen her.

Heldig du som har lov til å kjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Her er det ikke mye som skjer :P miniprosjektet mitt har omtrent stått stille de siste mnd pga boligkjøp. Etter bildene under er det montert spacere. Bilen har fått litt senk der komfort er i fokus (er et bilde der den har original senk).

bilen var med på en photoshoot her om dagen. Har bare et par bilder fra tagningen.

Nå har bilen rundet 80 000km (20k i mitt eie) og blir brukt nesten daglig. Har mye kjøring å ta igjen :P

Bilen har også fått en full sjekk etter banekjøringen min på autofildagen. Mer "oppmerksomhet" iform av gaver, har den ikke fått.

siste finish blir cslluka og carbondiffuseren. Og om ny takst på leiligheten blir som ventet etter rehabiliteringen er ferdig, så blir det nok en hyggelig tur til ESS ;)

3kh0rr4aji9iowfibt6o.jpg

y657nw4w7d23brzz2ooc.jpg

oq89qwrvabk23t4d4dmr.jpg

god sommer :D:smoking:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

takk for det arotished;)

vn508r0pyifafw9bu5b0.jpg

Har kjøpt nye vinterdekk og sommerdekk idag.

Fikk også en ny csl diffuser + tåkelys innfatning i carbon. (Den andre diffuseren i full carbon selges til rundt 1000lappen. Kjøpte den for 2700,- mener jeg å huske på ebay. selges pga dårlig passform)

Skal ta bilder da dette er montert.

BILEN VURDERES SOLGT FØR VINTERN

har ikke annonsert den, men et salg er ikke umulig :)

ta i tilfelle kontakt på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, hva snuser du på av bil nå da?

Fælt å si det, men jeg har nok mistet litt av bilinteressen min... :/

Det er jo drita gøy, men jeg prioriterer ikke bil på samme måte som jeg gjorde for 1 år siden. I det siste har jeg nesten ikke kjørt bil.

Jeg har nylig kjøpt en leilighet som fikk en hyggelig verdivurdering etter full rehabilitering. Så nå burde jeg selge bilen og kjøpe en ny leilighet i samme bygget. Det er det jeg vurderer..

Det er det lureste, men om jeg skal følge hjertet, så beholder jeg bilen et år til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk sommer og vinterdekk idag.

SOMMER:

DUNLOP SP SPORT MAXX 275/30/19 og 245/35/19

VINTER:

Nokian Hakkapellitta R 225/45/17 (skal være et av de beste piggfrie vinterdekkene, så da blir det nok et par turer på snøen :P )

275 er breit nok, synes jeg. tir620dbpocx9hyuhyw7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...