bmwJon Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 nummer 1 ja.. lurte au på om du hadde låse motoren til tanklokket..? evt pris har nok dessverre ikke det dekselet nei..men skal få sjekka om jeg har låsemotoren til tanklokket til imorgen;) OK, kjedelig hadde du tanklokk motoren ? yup, sjekka idag og jeg har tanklokk motoren:)
///Mysild Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 på bilde 9, hvor mye for den plastgreia helt til høyre om den ikke er knekt? mener på at den var hel, men skal få dobbeltsjekket det til imorgen:)...men hva byr du da? 200,- med frakt... koster jo 330,- på gs...
bmwJon Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 på bilde 9, hvor mye for den plastgreia helt til høyre om den ikke er knekt? mener på at den var hel, men skal få dobbeltsjekket det til imorgen:)...men hva byr du da? 200,- med frakt... koster jo 330,- på gs... beklager, men jeg gidder ikke styret med å få pakka det inn og sendt det for så lite:/...da får det heller bli til noen som kan komme og hente. om du skjønner:)
///Mysild Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 ei eske og litt løs avis, pluss litt teip... så skriver du bare rett på pakka og sender som "brev"... jeg kan betale frakta da!
bmwJon Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 hmm..ok da..skal se om jeg får tida til å få pakket det imorgen..blir borte hele helga, så jeg sender den mest trolig allerede imorgen..
lloydsb Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 nummer 1 ja.. lurte au på om du hadde låse motoren til tanklokket..? evt pris har nok dessverre ikke det dekselet nei..men skal få sjekka om jeg har låsemotoren til tanklokket til imorgen;) OK, kjedelig hadde du tanklokk motoren ? og den låse pilten er hel? den som er knekt på min egentlig.. pris? yup, sjekka idag og jeg har tanklokk motoren:)
bmwJon Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Mye for tåkelysene ?Om du har de enda. PM dem er solgt
bmwJon Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 fikk du sendt? beklager, imorgen SKAL det skje..var ikke ferdig på arbei før seint ikveld, så posten var allerede stengt:/
Exscalibur Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 du har vel ikke 2 l eller større for salg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå