Stene89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Sort Mazda Mx3 92 mod (ikke 100% sikker). Produserer ikke varmluft i kupeen. Burde kansje skifte noen dempere og gå over bremsene. Bilen har vært i daglig bruk frem til 2 nye biler ankom og leverte da inn skiltene. Ellers er det jo 4 seters sportsinteriør i den. sikker ikke den "lille" v6'ærn, men en rekke 4'er. Aner ikke hvorfor den har denne i det hele tatt. Bilder kommer så snart jeg har fått tatt noen, da bilen selges for min søster. BUD Send meg gjerne en PM med mailadresse. -Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 tipper det er greit med bilder for bud skal komme inn kunne vært en bil for madammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitter Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Eg trudde do alle Mx3'ane hadde V6'er!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Det var det jeg trudde også, men tydligvis ikke. eller om kanskje det har vært motorbytte i den før, det vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Ifølge nettet kom den hovedsaklig med 3 forskjellige motorer. 1,5 4er 1,6 4er (soch og doch) og 1,8 v6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 ok, jeg har fått oppgitt at det er 1.6 så da er det vel en av disse 3 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 bumper litt igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Alt over 5tusen høres ok ut for meg. så hbo 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 hørtes jo ikke så ille ut, no bilder snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Mx-3 Kom med en 1,8L V6 på 136hk(GS), og en 1,6L R4(husker ikke hk)(RS) Så motoren i denne bilen er nok original. Det som skiller disse utgavene er at V6er'n har skivebrems bak, mens 4er'n har tromler. Er også stabstag imellom dempertårnene originalt i v6ern, pluss at den har en original spoiler på bakluka, samt leppe på frontfanger og 2 deksel foran hvert bakhjul som 4er'n ikke har originalt. Er også noen stag ekstra i bakstillinga på v6ern som forsterker. Disse bilene er veldig lik Mazda 323 Så deler fra disse passer fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 sleng ut bilder da 5000 var vel ikke spess dyrt mye rust eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 lure på om man hadde klart å dytta v12ern nedi den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 sleng ut bilder da 5000 var vel ikke spess dyrt mye rust eller? Er ikke mye rust, TRUR JEG. skal se om jeg får opp noen bilder snart. kan ikke love noe, men kansje i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 lure på om man hadde klart å dytta v12ern nedi den hehe hahaha hadde mazda mx3 med v6 før. faen meg de trangeste motoromet eg har skrudd i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå