barri Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Hei Folkens Er det mulig å koble et extern forsterker til basskasse i X5 2005 mod?? Åssen gjør man det? Mangler litt trøkk i anlegget? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Har du Navi? se i signaturen min, selger en basskasse med forsterker og alt for reservehjulsbrønn. Eneste er om X5en har like god plass nedi der som E39 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Har du Navi? se i signaturen min, selger en basskasse med forsterker og alt for reservehjulsbrønn. Eneste er om X5en har like god plass nedi der som E39 da? Har navi ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Da er det bare å koble seg på høynivå utgangen på radiomodulen du har bak. Tar ut signalet fra den. Så det skal være veldig lett å få på en sub/bedre lyd i bilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubetito Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 ring meg når du er ferdig på jobb Billa. Hieu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Har du Navi? se i signaturen min, selger en basskasse med forsterker og alt for reservehjulsbrønn. Eneste er om X5en har like god plass nedi der som E39 da? Jeg tror det blir problemer med plassen, pga batteriet sitter under reserve hjulet...Ellers så var det perfekt løsning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Da er det bare å koble seg på høynivå utgangen på radiomodulen du har bak. Tar ut signalet fra den. Så det skal være veldig lett å få på en sub/bedre lyd i bilen da. Noen nærmere forklaring er du snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 ring meg når du er ferdig på jobb Billa. Hieu Det kan jeg gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 OK, kassa er ganske flat, er mer omkrets som har vært problem. Ganske stor rom på E39. Men det skal uansett være enkelt å koble seg på original forsterkeren din, med en bedre forsterker. Blaupunkt har jo noen plug n play kit. THA 475 og THA 555 for eks. Får med egne kabelsett til BMW så du slipper å modifisere original kabelsettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå