Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Folkens

Er det mulig å koble et extern forsterker til basskasse i X5 2005 mod??

Åssen gjør man det?

Mangler litt trøkk i anlegget?

Takk

Skrevet

Har du Navi? se i signaturen min, selger en basskasse med forsterker og alt for reservehjulsbrønn. Eneste er om X5en har like god plass nedi der som E39 da?

:)

Skrevet
Har du Navi? se i signaturen min, selger en basskasse med forsterker og alt for reservehjulsbrønn. Eneste er om X5en har like god plass nedi der som E39 da?

Har navi ja...

Skrevet

Da er det bare å koble seg på høynivå utgangen på radiomodulen du har bak. Tar ut signalet fra den. Så det skal være veldig lett å få på en sub/bedre lyd i bilen da.

Skrevet

Jeg tror det blir problemer med plassen, pga batteriet sitter under reserve hjulet...:(

Ellers så var det perfekt løsning...

Skrevet
Da er det bare å koble seg på høynivå utgangen på radiomodulen du har bak. Tar ut signalet fra den. Så det skal være veldig lett å få på en sub/bedre lyd i bilen da.
Noen nærmere forklaring er du snill :lol:
Skrevet

OK, kassa er ganske flat, er mer omkrets som har vært problem.

Ganske stor rom på E39.

Men det skal uansett være enkelt å koble seg på original forsterkeren din, med en bedre forsterker. Blaupunkt har jo noen plug n play kit.

THA 475 og THA 555 for eks. Får med egne kabelsett til BMW så du slipper å modifisere original kabelsettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...