E28 TURBO Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Derfor det er lurt å bygge på gamle biler. da blir det bare mangel lapp! Dum kjøring, men synes det er enda dummere med folk som kommer med kommentarer som: til pass for deg når du kjører fra politiet! Hva skjer a? Hvor smålig og lekevoksen går det ann å bli? Synes sånn fort kjøring der andres liv er i fare er sinnsykt barnslig og dumt. Men sånne ting irriterer meg mye MYE mer så vis feks ungen din hadde blitt kjørt over blitt lam/ muligens drept pga en som kjører idiot og det kommer en til deg å sier at han ikke liker sånn idiotkjøring og at han fikk som fortjent så hadde du blitt mere irritert på personen som sa dette til deg istede for han som kjørte over ungen din ? Sitt Schance: Nu va du lur nu va du skikkelig lur. Der fikk du me! Hehe. Som jeg skrev synes jeg og at dette var skikkelig dumt gjort. Bare liker ikke folk som sitter på sin høye hest og dømmer andre nord og ne. Men Straffen sin bør han få som nevnt her. Ingen tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå