Gå til innhold

**BMW-treff agder** ca 60 biler, masse folk og bilder s20++

hvor og når?  

23 stemmer

1. 1. hvor og når?

• travparken/senteret søndag 19 april klokka 15
      16
    • travparken/senteret lørdag 18 april klokka 18
      8

Anbefalte innlegg

• Svar 417
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
nok en som ødelegger for statistikken og gjør at ungdommer blir stigmatisert i trafikkbildet. UFF!

Ja, ikke sant... Og han gjorde det sikkert med vilje også, bare for å irritere deg. Den kødden :roll:

Skrevet

Ang treffet så er jeg med glatt, får se om ikke jeg kan få hevet på Schnitzerhjul og sommer fronten(hvis jeg får retta og lakka den).

Tar vel med guttungen også, tidlig krøkes vett. ;)

Ang Lars89: Hvordan gikk det med deg? Hvis du er keen på treff må du bare si ifra, så plukker vi deg opp på veien. :)

Skrevet

Går "bra" med meg. Tar tid, men opperasjonene ble vellyka, så regner med jeg er oppe å går om 6-8 uker...

Karosseriet revna og hjulet kom inn i kupeen og moste beinet... Bilen ble også helt utrolig skeiv... :shock:

Knekt lårbeinet, 2 fingre, knust en fot og en kneskål og har div blødninger og kutt...

Men overlevde, noe som ikke er en selvfølge når begge bilene holdt 70. E30 tåler INGENTING, så blir nok ikke det neste gang. Blir nok en E46 :wink:

De andre involverte ble skrevet ut av sykehuset etter et par timer. UTROLIG glad for at jeg ikke skada noen andre. :shock:

Forøvrig utrolig flinke redningfolk. Var ute av bilen 10 min etter kræsjen og jeg satt GODT fast :shock:

Håper jeg får kommet meg på treff, men tror ikke jeg får lov av legene :roll:

BMW-745ia:

KØDD! Ulykker kan skje alle, enten de 18 eller 80. Er utrolig lei for det som skjedde, men var ikke bare min feil. Mange faktorer som spiller inn...

OT: utrolig irriterende å skrive med venstrehånd :roll:

Skrevet

Utrolig trist å høre Lars89. Det gikk jo forholdsvis bra med deg men det er ikke små skader du har fått. Utifra bildet hadde jeg regnet med at dette skulle vært en dødsulykke..

Håper det går bra med deg fysisk og psykisk! Mange som får seg en skikkelig trøkk psyisk etter store ulykker som dette.

God bedring! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...