Gå til innhold

**BMW-treff agder** ca 60 biler, masse folk og bilder s20++

hvor og når?  

23 stemmer

1. 1. hvor og når?

• travparken/senteret søndag 19 april klokka 15
      16
    • travparken/senteret lørdag 18 april klokka 18
      8

Anbefalte innlegg

• Svar 417
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg kommer ;)

så drar jeg med noen kompiser med bmwer..

lunde(320ic)

lars(320ic)

aasen(320i cab)

morten(525i)

kim(328ic)

kanskje noen e30'r

kan ikke garantere at alle bilene kommer da, noen bare joiner, men satser på at alle stiller med bil'

bare post eller send pm når dere får bestemt dato og tid, følger ikke alltid med :P

Skrevet

Hvis det er for at folk skal leke seg at treffet blir på Avenyen i stedet for Sørlandssenteret vil jeg påstå at det er et dårlig valg. På senteret er det kanskje litt ugjevn asfalt, men utenfor Avenyen har de virkelig gjort en god jobb med å gjøre det vanskelig å leke seg. Mye "pynt" som stykker opp plassen... Men vi får se hvordan det blir når treffet holdes hehe

Skrevet
Hvis det er for at folk skal leke seg at treffet blir på Avenyen i stedet for Sørlandssenteret vil jeg påstå at det er et dårlig valg. På senteret er det kanskje litt ugjevn asfalt, men utenfor Avenyen har de virkelig gjort en god jobb med å gjøre det vanskelig å leke seg. Mye "pynt" som stykker opp plassen... Men vi får se hvordan det blir når treffet holdes hehe

er vel derfor vi kan møtes der ;-) veldig nærme BK også... men det er jo fort gjor å flytte på seg... tenkte bare at det hadde vært typisk hvis det hadde vært mye folk i dyreparken, eller det faktum at plassen foran travparken er fullt av veiutbedringsutstyr :-P

Skrevet

haha, pleier det bli mye herjing på disse treffene?

jeg kommer, Men jeg kommer ikke til og lage spesiellt mye action.

Hva med og leie inn et par kvinnelige strippere, (eller evt dama til mysild), så kan vi ta bilder foran bilene til hver enkelt :)

haha. ;)

Skrevet

nå skal vi ikke nevne navn, men det er jo noen 3.0 som pleier å herje litt :-P hehe... så har vi et par 325er som også kan litt...

men det komemr jo an på hvem som kommer ;-) skal prøve å sende ut pmer i morgen og finne ut hva som skjer ^^

og dama me beholder klærne på, og holder seg til min bil ^^

Skrevet

Fins det ikke noen jenter som faktisk kommer med bil da? Håper jeg har råd til å drive min (u)spreke E30 320i innen treffet, ellers blir jeg å finne i DjFeeds 328i. Uansett, så joiner jeg treffet, og beholder klærne på :)

Skrevet

Hvor lenge varer treffet sånn ca? hadde tenkt meg på vårtur med rogalandsklubben fra klokken 12. turen går sørover, altså mot kr.sand. så da er det ikke umulig at jeg får med meg dette treffet også. håper på sol og nydelig vær!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...