Gå til innhold

**BMW-treff agder** ca 60 biler, masse folk og bilder s20++

hvor og når?  

23 stemmer

1. 1. hvor og når?

• travparken/senteret søndag 19 april klokka 15
      16
    • travparken/senteret lørdag 18 april klokka 18
      8

Anbefalte innlegg

• Svar 417
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kansje ikke klærne, men at hun ikke holder seg til din bil :wink:

Det er ikke akkurat råning vi skal ut på, vi skal bl.a. besøke titania gruvene i sokndal, å få litt info om det planlagte baneprosjektet de har der oppe. http://www.knaraceway.no/index.htm

hehe... :-) mulig mulig :-P

aha... daså... kan jo være moro det også... men var liksom den eneste helga det kunne passe... mange konformasjoner i slutten av april, begynnelsen av mars, og ingen gidder jo i påska... (er vel kanskje det ccnR også har tenkt?) men men... hadde vært hyggelig om du kom hvis ikke får vi ha det tilgode... når er det C`d E forresten? er ikke det rundt begynnelsen av juni?

http://www.bmwccnr.com/index.php?option ... ead,3,2848

Skrevet

Navla. Nabokona hjemme i Flekkefjord klarte å rygge i bilen min. Mamma ringte i stad. Gruer meg til å komme hjem på fredag å få sett hvor gale det ble :S Og jeg som endelig skulle komme på treff med egen bil!! Årh!

Skrevet

jeg fikk et glimt av den på våler ja... men du var jo fegis og kom ikke bortom å hilste på :P hehe

hvorfor må den til "touch-up" akkurat den helgen? redd for å stille opp med steinsprut? hehe jeg har samla på meg et par sjøl, så da stiller vi i samme klasse ;)

Skrevet

haha... du kunne jo komme bort til meg :-P lett å se en fyr med brekt arm :-P

bilen er ikke brukt i vinter vettu :-P

skal lakke grillramma, felgene, og litt på døra ;-) litt små reaksjoner i lakken :-s

Skrevet

joa, men når det ikke er en kjeft rundt meg med gips så kan jeg ikke fly banen rundt å leite heller da! ;)

hvis bilen ikke er brukt i vinter så er det jo hvertfall ikke no stress! bare å stille opp!

Kan ikke forvente at halve bimmers stiller opp på bagera treff, også er ikke bagera der sjøl! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...