C.Ellingsen Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 - Ruster bilen din mye?- Nei, men er jævlig plaget med råte Snedig tiltak, det der. Men er vel bedre enn det fuktige teppet. Hehe ja men tror jeg har fikset det såpass at fukta ikke kommer inn. Ja har også toghorn, et svært beist Kan hive ut bilde av hornet også hvis dere vil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg har noen fliser og flise lim liggende du kan få. hehe Ja skal huske på det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Toghorn? Forklar litt nærmere http://videos.streetfire.net/video/Trai ... _26323.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 hahahaahaha, tusenlapp på at han politimannen dreit i buksa xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hehehe jeg får samme reaksjon når jeg er i byen å tuter på folk Har aldrig tuta på politiet da:P Det tør jeg ikke hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Heftig Var det lett og montere sammen eller? : )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Nei det tok ikke så lang tid. Men jeg måtte ofre spylervæsketanken for å få plass da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 hahaha, Gromt! Har du noen videoklipp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Flott gulv, men skulle gjerne sett en video med det hornet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Har nå aldri sett flisvegger der det er parkettgulv da.. Da er det nå bedre med Panel i såfall.. Du får kjøpe deg sånn ferdigmalt juksepanel på montèr.. Ellers tror jeg togtute er dritheftig.. Får kjøpt det fra usa rimelig også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Kanskje jeg skulle hatt General Lee tute på bmwen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Det er bare gromt med en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Har nå aldri sett flisvegger der det er parkettgulv da.. Da er det nå bedre med Panel i såfall.. Du får kjøpe deg sånn ferdigmalt juksepanel på montèr..Ellers tror jeg togtute er dritheftig.. Får kjøpt det fra usa rimelig også.. Hvis du kjøper slikt panel på Vestlandet er det ihvertfall en god idé! (Vi som er fabrikkens salgsrepresentant her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Har bare noen bilder men kan ta å filme litt i kveld. http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... e8i03z.jpg http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 5mum8i.jpg http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... bxc4pv.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 hahahahaha digga det toghormet! überfett syns du kan få på lister rundt parketten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå