gullsakar Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Vel, jeg opplevde å få feil på Kamaksel senor med Carsoft når problemet var gåen veivaksel sensor.Det sier vel sitt. det kan forekomme rett som det er med originalt utstyr også i følge mitt verksted.. kamsensor var gåen på min og da kom det feilkoder på veiv og lmm også.. han forklarte meg på en enkel måte men det var litt gresk for meg..
xzone444 Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Hehe ja forstår,, ser ut til at jeg må oppgradere da skal bytte veivsensor å gi tilbakemelding.. føler meg litt lettet allerede,,, tengte jeg muligens måtte begynne å feilsøke i ledningsnette bytte coiler ect ect.. takker så mye for info
Hopen Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Har selv dette problemet.. Men har byttet veivsensor uten at det ble bedre. Fikk noen av dere løst problemet?
ProjectE39 Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Jeg opplevde at min var tregstartet i perioder. Den begynte først med å stoppe nå og da, og være tungstartet. Men så byttet jeg tennplugger og den ble bedre i en periode, før den plutselig en morgen nektet å starte. Jeg prøvde på nytt å bytte plugger og oppdaget da at pluggene var blitt hvitfargede, altså for mager blanding. Da ringte bjellen; bensinpumpa hadde tatt kveld. Sjekket med å ta ut baksetet for så å lytte nede ved lokket til pumpa om den startet når tenningen ble skrudd til hakk 2 av en annen person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå