Vidigal Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Vurderer å bytte bil, men lurer litt på hva jeg kan få for den. Håper det er noen som har idè Litt om bilen: 2002 modell Bmw 316i Touring. Svart metallic, meget pen i lakken (Nettopp bytta 3 dører og panser pga rust, så bilen har nå null rust). Skifta klikk-stag fremme, foringer bak og dempere/fjærer - de typiske E46 feilene etter det jeg har forstått. (Ble da tatt på senkesett) Bilen er førstegangsregistrert i Norge, september 02. Kun kjørt 68 tusen km!! Servicer selvsagt holdt. 8 alufelger (15" alt sammen). Alu lister i interiør. Ekstrautstyr som el.klima, multiratt, cruisecontroll og sportseter. Kan også nevne at det er blanke blinklys hele veien. Har dere ide om en ca pris?
nimitz Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 160-170.000kr. For en 316? Nå trur jeg du gir selger falske forhåpninger.
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 enig med nimitz. men denne typen bil (uten spesielle felger og slike ting) appelerer vel fort til litt eldre og voksne? Voksne og medium voksne (ikke entusiaster) er ikke så oppdaterte på priser...ett tips er uansett å se litt på nettet, legge deg litt over "standard" pris og la kjøper prute litt slik at han føler at han MÅ slå til for nå har han jo fått kjempe pris!
Ad|oS Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Men har jo veldig lav km-stand, og det veier jo opp litt igjen!
Espen M33 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Verdi ifølge rødboka, ca.140.000,- Reell verdi i dagens marked ved salg fra privat, kanskje 125-130.000,- Det undrer meg mye om dette er langt fra sannheten.
ADHD POWER Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 det var stive priser synes jeg. kjøpte nylig en e46 320I dog en 99 mod men jeg betalte 95.000 og den er fult utstyrt, med org sportunderstell 19" sommer felger 4x el. vindu+ el takluke xenonlys i nær å fjærn++++ så 140k for en 316 er vel litt vel mye.. men 120k er vel mulig å få. det er jo bare å legge ut å prøve det;) lykke til med salget=)
Espen M33 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 det var stive priser synes jeg. kjøpte nylig en e46 320I dog en 99 mod men jeg betalte 95.000 og den er fult utstyrt, med org sportunderstell 19" sommer felger 4x el. vindu+ el takluke xenonlys i nær å fjærn++++ så 140k for en 316 er vel litt vel mye.. men 120k er vel mulig å få. det er jo bare å legge ut å prøve det;) lykke til med salget=) Alder, kjørelengde og tilstand er en stor faktor når man snakker pris. Men det er godt mulig man ikke får mer enn 120. Markedet i dag er tregt så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå