Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det kan variere litt , men er sjangsen stor for å få mangel på litt eksoslekkasje? (ikke veldig mye i min øyne, vil bedre seg også når jeg får kjørt litt regner jeg med)

Er nemlig lite keen på å koste på mer kroner på eksosen, da bilen skal få ny motor + eksos så fort den er igjennom eu kontrollen

Skrevet

får nok 2`er feil på det ja...

men har du litt aluminium tape og litt eksospasta, da kan du få den tett nok til eu ok :D

Skrevet

1er feil på eksos lekasje vist ikke det er så stor eksoslekasje at man ikke grei å mål CO da blir det 2 feil. men vist det er litt eksos lekasje så er det 1er feil.

Skrevet

Tror dette er litt forskjellig fra verksted til verksted, men skjønner at det er 2er feil hvis de ikke kan måle co, er det ett lite hull bør det gå greitt å gi 1er feil etter min mening.

Skrevet

jeg mener faktisk det står i den eu kontroll boka som Aroid sier ovenfor.

Så det skal ikke være noe problem egentlig. Får du 2`er så be om å se "paragrafen" i boka dems..

Men er det et lite hull bare så er det jo ikke så mye jobb å dra på ei sveise larve eller kline på litt eksos tett :)

Skrevet

2'er får du om man ikke får målt utslippet eller om det bråker såpass at det går utenfor db målet og da settes mangelen unormal støyutvikling.

Er det bare en liten lekkasje er det en 1'er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...