Gå til innhold

Min første BMW E36 325i | Avbildet i Fahrfreude side 7

Hvilken farge på calipere til sommeren?  

88 stemmer

1. 1. Hvilken farge på calipere til sommeren?

• Rød
      33
    • Sølv
      30
    • Svart
      25

Anbefalte innlegg

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Olezz og jeg fikk byttet ut de gamle manifoldene min mot nye grenrør her om dagen. Men det var ikke like enkelt som vi skulle tro, da alt var på plass viste det seg at det ene røret tok nedi motorfestet da jeg ga en viss mengde gass.:( Det var kansje 1-2mm klaring over festet ved motor skrudd av/ tomgang. Men har fått tak i et motorfeste som skal moddes, sitter en plate og noen tapper på toppen av festet som skal bort, og da blir det minst 10-15mm klaring. :) Må bare få kommet i gang med å skru av alle 24 pinneboltene igjen. :twisted:

Bilde001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ble endring i lyden ja... :) Litt kvassere og mer markert lyd. Virker som det ble litt sterkere i fra bunn av turtallsregisteret. :)

Jeg kjøpte den billige varianten, som du sikkert ser, den som krever at du skjøter rørene. Får også den typen som er helt bolt on... Men til en litt annen pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Må bare le her jeg sitter.....ser jo nesten ikke forskjell på min og din bil med unntak av felgene. Clean look er det peneste spør du meg :) Ble fancy med LED i grøftelysa....spørs om jeg ikke må ta å kopiere deg litt der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare le her jeg sitter.....ser jo nesten ikke forskjell på min og din bil med unntak av felgene. Clean look er det peneste spør du meg :) Ble fancy med LED i grøftelysa....spørs om jeg ikke må ta å kopiere deg litt der ;)

Hehe, artig... :) Ledlysa var litt fancy ja... Lyser ikke opp grøftene som vanlig halogen eller xenon, men får et slags kraftig parklys der bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...