viplash Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hei alle sammen. Etter ca 5 måneder med Mercedes-Benz, så har jeg nå igjen byttet bil. Jeg er nå tilbake til BMW Det var mye tilfeldigheter som gjorde at jeg kom over denne bilen, men når jeg kom over den, så klarte jeg ikke si nei gitt. Så nå kjører jeg en 91 modell 730iA. Hentet den tidlig i dag, og har kjørt mer eller mindre i hele dag. Og nå hører jeg til gruppen som mener at "under en liter på mila er femi" klubben. hehe.. OG jeg er KJEMPE fornøyd så langt. Om bilen kan jeg fortelle at det er en 730iA, noe jeg alt har sagt flere ganger. Importert til norge i 94. 1 eier i Tyskland, og 1 eier i Norge siden import. Bilen har fulgt allt service siden den var ny, og er i god stand, selv om den har trillet 264.000km. Men det merkes ikke på bilen. bilen ble kjøpt ny 15.04.91 hos BMW Niederiassund i München. På 190403km ble det skiftet kamaksel og vippearmer, ventiltettninger og slipt ventiler. og på siste service på 258000km ble det byttet bremsevæske, girolje, kardang olje og tennplugger. Så bilen er godt passet på. Det er noen små flekker som må pusses ned og fikses, men det er slike kosejobber man tar med litt varme i luften en lørdag Av utstyr så har bilen den store kjørecomputeren, den har automatgir, klimaanlegg, skinne interiør, elektriske vinduer, elektriske speil og nivå justering på frontlyktene. Det er det jeg har klart og finne ut av så langt. hehe. Det er sikkert mer når jeg får sett skikkelig etter. Dukke rjo alltid opp noe nytt og fancy på disse bilene. hehe.. Legger ved et dårlig bilde som er tatt id ag før bilen ble vasket. Men kommer nye biler av utsiden og innsiden så fort jeg har fått tatt, skal prøve og ta noen greie bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Gratulerer med ny bil - E32 er flott. Tøft å se en E32 med lys farge; veldig ofte er disse bilene mørke, og da gjør det seg med litt variasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Ska sei. Gratulera me e32. Håper du blir fornøyd. Hiv inn flere bilder da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Takk takk. Er kjempe fornøyd med bilen så langt hvertfall Leser Instruksjonsboken nå og slapper av i godstolen Astri: Vi snakket om her for en stund siden om at jeg ville ha BMW igjen, og at ejg hadde en liten drøm om en 7'er. Nå ble det det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 grattis og velkommen i sjuerklubben E32 har alltid vært meget behagelig å se på for min del, bra å se at det ennå fins eksemplarer som er godt tatt vare på! Venter spent på flere bilder! Har du forresten noen flere planer med den? felger, lys m.m. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg har ikke gjort meg noen spesielle planer med den enda. eneste planen er at jeg har tenkt til og kjøpe noen skikkelige felger til sommeren. en slik stor bil fortjener fete felger meg litt skikkelig kant på syntes jeg. De sommerfelene som er på nå er originale BMW felger fra bilen var ny. Ikke veldig lekre. Utenom det så har jeg ikke store planer annet enn og gå over bilen og passe på den. Ta begynnende rust og slike ting. tror jeg vil holde denne klassikeren mest mulig original. Mulig jeg setter den bort og får proff sotet rutene. Sølvgrå bil med mørke ruter er og blir stilig i mine øyner. Men noe mer en det tror jeg ikke det blir. Men for all del, kom gjerne med forslag skal se om jeg får tatt noen bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 hvite blinkers rundt hele er alltid en vinner hos meg hvertfall... foretrekker sorte DE/ sota lys men de passer best på mørke biler, tror hvite blir finest på din.. Enig med sota ruter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Fint med stor bil? Hiv opp flere bilder så snart du får sjansen. Det er ikke alt for mange E32 på forumet, så det skal bli morsomt å se din vasket og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Det er VIRKELIG gull med stor og god bil. Og som ikke minst bare FLYTER når jeg kjører Men som lovet, her kommer det noen flere bilder. =) Si gjerne meningen deres og kom med råd til ting og gjøre med den. Jeg vet det er litt kosmetisk som riper og små bulker, og det blir tatt til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Flott bil!!! Den var jo skikkelig kakse inni. Ja husker vi snakka om det. Var godt du kom tilbake til BMW igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Godt og høre det er fler en meg som liker det man ser med denne bilen. Jeg og min "lille" bimmer blir nok og se på treff hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Tøff denne! meget pent interiør! Hvis du trenger et strøkent panser i samme farge som du har der får du skrike ut, 0 bulker eller riper i det jeg har. kaster det snart, så du får gi lyd, kan være greit og ha et i reserve?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Flott bil, ser deilige ut de setene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Gratulerer, det ble 730'n!! Så ut som en fin bil...Setene så herlige ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå