Johnny86 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Litt OT, men kjører din kjære bror M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Ikke min bror hvertfall. han kjører Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Ikke min bror hvertfall. han kjører Opel Ligger en M3 annonse på finn som kanskje gjør at du skjønner spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 hehe... ser greia, men ikke min bror det. feil by og feil nummer. og ikke minst feil merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Var du i oslo idag (17 mai) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Det var jeg vet du Er jeg oppservert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Du ble observert med monicam3 når dere var til ultralyd på sykehuset torsdag som var iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Du ble observert med monicam3 når dere var til ultralyd på sykehuset torsdag som var iallefall. Gjorde det faktisk. Ja, kan jo ikke skjule oss over alt heller. Men det var jo koselig det?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Og selv om jeg bærer ditt barn har du glemt at jeg hadde bursdag i går!! Skjerpings nå.... Du vil ikke være 2 helger og 2 onsdager i mnd pappa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Gratulerer med vel overstått da, Monica! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Og selv om jeg bærer ditt barn har du glemt at jeg hadde bursdag i går!!Skjerpings nå.... Du vil ikke være 2 helger og 2 onsdager i mnd pappa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Du var ikke glemt min kjære, men når arbeidet kaller så blir det litt hektisk vet du. Men jeg vil ikke være 2 helger og 2 onsdager pappa nei. Det er helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Du var ikke glemt min kjære, men når arbeidet kaller så blir det litt hektisk vet du. Men jeg vil ikke være 2 helger og 2 onsdager pappa nei. Det er helt riktig. Vent til du får unge du, så kanskje pipa får en annen låt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Du var ikke glemt min kjære, men når arbeidet kaller så blir det litt hektisk vet du. Men jeg vil ikke være 2 helger og 2 onsdager pappa nei. Det er helt riktig. Vent til du får unge du, så kanskje pipa får en annen låt! Det var det da =) Men er jo en fordel og holde ut med barnemoren da. Og dette eksemplaret av ei dame kan jeg jo ikke la glippe for meg Nærmere ønsket av dame tviler jeg på at kommer til og komme. så får klore meg fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Du var ikke glemt min kjære, men når arbeidet kaller så blir det litt hektisk vet du. Men jeg vil ikke være 2 helger og 2 onsdager pappa nei. Det er helt riktig. Vent til du får unge du, så kanskje pipa får en annen låt! Det var det da =) Men er jo en fordel og holde ut med barnemoren da. Og dette eksemplaret av ei dame kan jeg jo ikke la glippe for meg Nærmere ønsket av dame tviler jeg på at kommer til og komme. så får klore meg fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå