opeth84 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 LEKKER INNVENDIG! Utvendig tiltalte den meg svært lite. Men fy flate, så velholdt interiøret var da! Hvilke planer har du til denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 LEKKER INNVENDIG! Utvendig tiltalte den meg svært lite. Men fy flate, så velholdt interiøret var da!Hvilke planer har du til denne bilen? Jeg har ikke så enorme planer med den. I dag fikk jeg felger til den. 17" som du kan se på bildet. Det løftet bilen MASSE! Videre planer er vel og få senket den. Lurer litt på 60/40 senk. så skal den få sotet litt ruter. Ut over det er det svært få planer jeg har egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Se der, ja! Det hjalp enormt, trenger bare senking nå så er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Ordentlig lekkert Mr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Øy, du skulle jo kjøpe mine 19" dyrt... Neida, dette hjalp betraktelig Chris . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Se der, ja! Det hjalp enormt, trenger bare senking nå så er du i mål! Senking kommer nok det. Må bare få økonomien til det først. Men lurer på 60/40 senk. Ordentlig lekkert Mr! Very Happy Ja, ble bra det bare de fikk seg en liten rask vask. For de var faen ikke ren når du ga de fra deg. hehe... Øy, du skulle jo kjøpe mine 19" dyrt... ThinkNeida, dette hjalp betraktelig Chris Cool . Ja, det hjalp VELDIG. Ble en helt annen bil syntes jeg. Må bare få kjøpt 2 senter kopper med BMW logo nå så blir det gull. Jeg skulle kjøpe dine ja, men det tror jeg hadde blitt skummelt trangt egentlig. Er ikke veldig mye klarering baki der nå. Men er veldig fornøyd nå, er som sagt en helt annen bil syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 se der ja! men som nevt før: Senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 se der ja! men som nevt før: Senk! Det kommer nok det skal du se. Men i dag tok jeg teoriprøven på tung motorsykkel, og bestod med glans, så det blir nok det som kommer før senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 gratulerer med bestått teori Felgene var møkkete?! skjønner ikke hva du snakker om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 grabba med License to kill: yourself Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Takk guttær. Nå blir det to hjul i løpet av juli måned kan det se ut som. hehe... Richie85: Du vet ikke det nei. Skulle nesten tro felgene var svarte når jeg tok de med meg vet du hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Men i dag tok jeg teoriprøven på tung motorsykkel, og bestod med glans, så det blir nok det som kommer før senk Grattis guttebass! Jeg kjører rundt på denne om dagen forresten (skulle bare hatt enda mer tid tilgjengelig til den...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Kjør pent Steffan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Gratulerer med bestått teoriprøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Takker til alle som gratulerer med bestått teori =) Det var KJEMPE morro. Spess. når det stod en gjeng med 17/18 åringer som skulle ta teorien for både 3 og 4 gangen, og strøyk. Christian fyker igjennom teorien på 10 minutter og har kun 2 feil. hehe... Steffan C: Bare og si i fra, så kommer jeg for en aldri så liten mc tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå