skrape Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Var og hentet nye skilt idag, som nå blir laget i plast. Får ikke skiltene til å passe i bimmers skiltholderne. Lengden er ok, men ikke tykkelsen. Noen andre som har fått det til? Står på webshopen at skiltholderne skal passe til de nye skiltene.
GiljeN Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 webshoppen er nokk ikke "updata" på en stund regner jeg med å plast skilta kom etter nyttår ..prøv å samenlign gamle å nye? GiljeN
Hansh Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Ble advart om dette på biltilsynet for noen uker siden, at de nye plastskiltene ikke passer i vanlige skiltholdere! Har stått at det passer nye typen skilt siden det kom nytt design med flagg på aluskiltene.
skrape Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Da er det vel på tide at webshopen oppdateres noen som kjenner til skiltholdere som er laget for nye typen skilt?
GiljeN Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 var godt jeg kjøpte nye et par dager før nyttår, pga plast skilt er noe vas giljeN
BreitBau Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Herregud.. Plast og drit.. Forbanna teit med nye skiltholdere IGJEN da.. Vi klubben her oppe har jo 30 par igjen til metalltypen..
skrape Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 De kunne i det minste laget nye plastskilter i samme størrelse som tidligere skilter
marararius Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Herregud, glad jeg har nye skilter på begge bilene, som ikke er i plast Er jo helt dumme i hue de folkene der.. Hva er liksom positivt med plast-skilt?
Stephan.s Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Evt. bestille skilt fra sverige med norsk layout http://www.showplate.se/ Eneste jeg ikke skjønner er hvorfor Norge innfører plastskilt. Svenskene hadde jo dette er periode, og må jo ha vært en grunn til at de avviklet disse
Brasan Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Evt. bestille skilt fra sverige med norsk layout http://www.showplate.se/Eneste jeg ikke skjønner er hvorfor Norge innfører plastskilt. Svenskene hadde jo dette er periode, og må jo ha vært en grunn til at de avviklet disse Hmm, åssen går det tro, om jeg bestiller meg skilt der, med reg nummeret mitt? Blir vel kanskje rabalder hvis jeg leverer inn de gamle skiltene å sier at jeg har kjøpt meg nye i sverige? hehe
R Andersen Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Hmm, åssen går det tro, om jeg bestiller meg skilt der, med reg nummeret mitt? Blir vel kanskje rabalder hvis jeg leverer inn de gamle skiltene å sier at jeg har kjøpt meg nye i sverige? hehe Da kan du bli tatt for forfalskning, og det er det strenge straffer for..
Steffan C Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Var og hentet nye skilt idag, som nå blir laget i plast. Får ikke skiltene til å passe i bimmers skiltholderne. Lengden er ok, men ikke tykkelsen. Hmm, dette er jo bare helt utrolig! Trodde str. var standar i hele EU/EØS omr. . Fint hvis du kan legge ut noen bilder av dine nye skilt. Svenskene hadde jo dette er periode, og må jo ha vært en grunn til at de avviklet disse Ifølge SVV var det pga. manglende returordning av plastskiltene at de gikk tilbake til alu. skilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå