leif harald Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 hehe ja Fikk en ny 325i diff i stad, så den ska på i morra håper jeg, hvis ikke jeg er for fylle sjuk da fin bil, likte gått fargen Hehe, så fullesyk allerede at du er hjemme kl 11
kristianbmw Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Da har jeg endelig tid til å legge ut bilder. Her er bilder fra dele lakkeringen. Prøvde å ta bilde av et sig jeg fikk. Her er høvdingen i gang med å polere Montering. Sjørta kommer på til uka. Endelig hjemme. E30 garage Her er første tur me lappen, dette var på mandag 6. april. Måtte bare ta et par bilder av ståle's. Her er den nye diffen fra 325i som skal på. Her er diffen av, den hadde låst seg selv den Skal kappe vekk hjul brønnen i morra å få i denne dørkplaten, myye enklere å skru under bilen da, ser penere ut åsså.
OverKill Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Passer den diffen da Kristian? Er den ikke fysisk større enn den gamle? Mener å huske det...
kristianbmw Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Passer den diffen da Kristian? Er den ikke fysisk større enn den gamle? Mener å huske det... Ja den er fra en 325i men det er visst to typer, en liten å en stor, den store har 8 bolter på dekselet mens den lille har 6 bilter, jeg har den lille. men den med 8 bolter er nok større ja.
OverKill Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Passer den diffen da Kristian? Er den ikke fysisk større enn den gamle? Mener å huske det... Ja den er fra en 325i men det er visst to typer, en liten å en stor, den store har 8 bolter på dekselet mens den lille har 6 bilter, jeg har den lille. men den med 8 bolter er nok større ja. Når du sier det så ringer det en liten bjelle i hodet til Mickey her...
kristianbmw Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Fikk kuttet ut hjulbrønnen i stad. Kitta å poppa den fast. Mangler noe her trur jeg Ferdig. Er kjempe fornøyd å mye bedre plass under billen også. Den nye diffen var veldig rusta så føyka fort over den å penslet den inn med owatrol olje. Ser litt bedre ut da å den ruster ikke mer.
kristianbmw Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Fatter fannt desverre 2-3 rusthull i caben sin i går, bak på høyere side i innerskjermen. Så jeg sveisa disse i stad. Kommer bilder av detta i morra.
JulianS Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Detta ser knallbra ut! Virkelig standsmessig førstebil Gratulerer! Men du skriver i første posten at det er shadowline, det stemmer ikke
kristianbmw Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Detta ser knallbra ut! Virkelig standsmessig førstebil Gratulerer!Men du skriver i første posten at det er shadowline, det stemmer ikke Takk takk, nei det var det jeg trudde, men han jeg kjøpte den av sa det var shadowline men det er jo cromlister rundt vinduene, så er nok ikke det gitt.
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Fin bil dette her, men ville ikkje ha kappa ut hjulbrønnen.. Den er faktisk med å stiver av mellom vangene bak, og når den er erstatta av ei aluplate som er poppa, så gjer ikkje dette samme nytten lenger ! ! berre eit tips..
JulianS Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 trur det at du faktisk ikke har noe reservehjul kan bli et større problem Shadowline hadde også lakkerte fangere...
|Ole| Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Fin bil dette her, men ville ikkje ha kappa ut hjulbrønnen.. Den er faktisk med å stiver av mellom vangene bak, og når den er erstatta av ei aluplate som er poppa, så gjer ikkje dette samme nytten lenger ! ! berre eit tips.. Har hørt det går bra så lenge man sveiser
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Ja om plata er profilert så ! Slik kristian har gjort det, vil det alltid ligge å "leve" litt der bak !
|Ole| Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Ja om plata er profilert så ! Slik kristian har gjort det, vil det alltid ligge å "leve" litt der bak ! Oki
Mikael-B Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Det kan jo ordnes ved å sveise inn en profil mellom vangene bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå